• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دستاوردهای قابل توجه ایمپاسکو در اکتشاف

  • کد خبر : 16777
  • 31 فروردین 1402 - 8:55
دستاوردهای قابل توجه ایمپاسکو در اکتشاف
سرپرست اکتشاف ایمپاسکو درباره عملکرد سال ۱۴۰۱ این بخش گفت: در یک سال گذشته از پروانه‌های اکتشاف موجود، 6 مورد منجر به گواهی کشف شد که جهشی قابل توجه در بخش اکتشاف شرکت ایمپاسکو به شمار می‌رود.

سرپرست اکتشاف ایمپاسکو درباره عملکرد سال ۱۴۰۱ این بخش گفت: در یک سال گذشته از پروانه‌های اکتشاف موجود، ۶ مورد منجر به گواهی کشف شد که جهشی قابل توجه در بخش اکتشاف شرکت ایمپاسکو به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، قباد شاه‌کرمی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱، بخش اکتشاف ایمپاسکو در مجموع به ۱۹۰ میلیون تن ذخیره قطعی به ذخایر شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اضافه کرد که شامل ۱۷۷ میلیون تن ذخیره قطعی زغال‌سنگ، ۸۵ هزار تن کانسنگ طلا، چهار میلیون تن سنگ آهک و ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تن ذخیره قطعی سرب و روی است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه دوم سال گذشته، ۲۲ درخواست پروانه اکتشاف داشته‌ایم که موفق به دریافت ۹ پروانه اکتشاف شدیم و از این تعداد ۶ پروانه اکتشاف منجر به گواهی کشف شد.

سرپرست اکتشاف ایمپاسکو، مجموع حفاری ۶ ماهه دوم سال گذشته را ۳۲ هزار متر حفاری عنوان کرد و گفت: هشت هزار و ۲۲۵ نمونه آنالیز و نمونه‌برداری، ۵۴ هزار و ۲۵۳ نقطه ژئوفیزیک و سه هزار و۵۰۰ مترمکعب ترانشه، حاصل تلاش‌های بخش اکتشاف ایمپاسکو در سال گذشته بوده است.

شاه‌کرمی خاطرنشان کرد: هدف ما در سال ۱۴۰۲، افزایش تعداد پروانه اکتشاف و گواهی کشف و به تبع آن، تلاش برای افزایش آمار سایر بخش‌هاست تا در سال «مهار تروم و رشد تولید» سهم خود را در اقتصاد کشور ایفا کنیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16777

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.