• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

دستور وزیر کار برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات صادراتی صنایع مس شهید باهنر

  • کد خبر : 18619
  • 23 اردیبهشت 1402 - 8:26
دستور وزیر کار برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات صادراتی صنایع مس شهید باهنر
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شستا و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین از غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ( اکسپو ۲۰۲۳) بازدید کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شستا و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین از غرفه شرکت صنایع مس شهید باهنر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ( اکسپو ۲۰۲۳) بازدید کردند و با فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر، در جریان این بازدید، سید صولت مرتضوی ضمن تبریک انتخاب مس باهنر به عنوان صادرکننده نمونه، از تلاش و همت کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه صنعتی قدردانی کرد و افزود: هم‌دلی و عزم راسخ کارکنان این شرکت و دیگر شرکت‌های فعال در عرصه صنعت کشور، موجب رشد تولید و پیروزی ایران اسلامی در جنگ اقتصادی خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این بازدید مجید ضیایی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر در خصوص روند فعالیت‌ها و چالش‌‎های پیش روی مس باهنر گزارشی ارائه کرد و گفت: صنایع مس باهنر با وجود توان بالا در حوزه صادرات که طی چند سال گذشته آن را به خوبی به اثبات رسانده، اکنون با چالش‌های جدی روبه‌رو است.

در پایان ارائه این گزارش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن تاکید بر تداوم صادرات در مس باهنر، اهتمام بیشتر مدیران برای رفع موانع صادراتی در مجموعه‌های شستا را خواستار شد و از مدیرعامل شستا درخواست کرد موضوع تامین کاتد مس باهنر از طریق نماینده صدرتامین در هیئت مدیره شرکت ملی مس پیگیری‌ شود و مکاتبه با وزارت صمت نیز برای برطرف کردن موانع صادراتی این شرکت در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است شرکت صنایع مس شهید باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری صدرتامین، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات نیمه‌تمام مسی و برنجی و آلیاژهای مس در خاورمیانه است.

ر اساس این گزارش، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ با حضور تجار و مقامات بیش از ۷۰ کشور جهان، از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاشده بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18619

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.