• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

دیدار مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

  • کد خبر : 16164
  • 24 فروردین 1402 - 6:48
دیدار مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
با هدف ایجاد تعاملات بیشتر میان بانک سپه و شرکت فولاد خوزستان، گروهی ۵ نفره به سرپرستی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

با هدف ایجاد تعاملات بیشتر میان بانک سپه و شرکت فولاد خوزستان، روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه گروهی ۵ نفره به سرپرستی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، در این دیدار، عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، علی اصغر مشهدی‌زاده، معاون مالی و اقتصادی و محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان حضور داشتند.

 امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار بیان کرد: با توجه به سختی‌هایی که در سال ۱۴۰۱ برای شرکت وجود داشت، از نظر تناژی تولید ۹ درصد و فروش ۸ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشتیم. البته در اسفند ماه ۱۴۰۱، اتفاقات خوبی در شرکت فولاد خوزستان رقم خورد که امیدواریم در سال جاری نیز ادامه یابد.

وی افزود: امسال گفتمان ما در فولاد، گفتمان توسعه همگام با شعار سال است و  ما سعی می‌کنیم با بهره‌برداری از پروژه‌های مگامدول زمزم ۳ و فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان در سال جاری، به شعار سال جامه‌ عمل بپوشانیم. همچنین مشکلاتی که در ارائه خدمات به پرسنل وجود دارد را به مدیران بانک اعلام کردیم و درخواست اصلاح امور را دادیم که قول مساعد برای رفع این مشکلات از سوی بانک داده شد .

ابراهیمی اظهار داشت: در سال جاری طرح‌های اقتصادی خوبی پیش روی شرکت است که انتظار می‌رود بانک سپه با ارائه تسهیلات، یاری‌رسان شرکت فولاد خوزستان باشد.

مهرشاد شجاعی، مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان نیز در این دیدار عنوان کرد: شرکت فولاد خوزستان مشتری ویژه ما بوده و افتخاری برای ما است که خدمات ویژه‌ای به این شرکت ارائه دهیم. در جلسات آینده، سعی خواهیم داشت که تسهیلات جدیدی را به فولاد خوزستان ارائه کنیم.

در پایان این دیدار، لوح تقدیری از سوی مدیرشعب بانک سپه منطقه خوزستان به مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعطا شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16164

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.