• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

راه‌اندازی اولین معدن هوشمند مس هدف‌گذاری شد

  • کد خبر : 9225
  • 11 دی 1401 - 14:52
راه‌اندازی اولین معدن هوشمند مس هدف‌گذاری شد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تامین ماشین‌آلات معدنی به‌ منظور تولید یک میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تامین ماشین‌آلات معدنی به‌ منظور تولید یک میلیون تن کاتد تا سال ۱۴۰۶، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، علی رستمی بیان کرد: ایجاد زیرساخت لازم و تامین ماشین‌آلات معدنی به‌ منظور تولید یک میلیون تن کاتد تا سال ۱۴۰۶، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس ضرورت دارد.

وی با تشکر و قدردانی از همکاری تمام واحدهای شرکت ملی مس در ثبت رکوردهای جدید و عملکرد مطلوب در بخش تولید، بر اهتمام همکاران به تولید پایدار و پیشی گرفتن از برنامه مصوب تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توسط مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، انتظار می‌رود مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه تولید، عملکرد خوب خود را تا پایان سال حفظ کند و توسعه دهد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خطاب به مدیران مجتمع‌های سه‌گانه و مدیران ستادی، عنوان کرد: تلاش و کوشش شبانه‌روزی نسبت به پیگیری امور مانند شهید قاسم سلیمانی برای کار در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است.

رستمی همچنین با توجه به مطالبه و تاکید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در زمینه توریسم صنعتی، خواستار تهیه و ارائه گزارش جامعی از بازدید‌ها و ارزیابی اقشار و گروه‌های مختلف در خصوص صنعت مس و دستاوردهای آن شد.

وی در ادامه پس از استماع و بررسی گزارش عملکرد مدیران مجتمع‌های تولیدی در زمینه پیشرفت پروژه‌ها، برای رفع موانع دستورات لازم را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان پس از مطرح شدن رویکردهای کلان فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مس از سوی حجت‌الاسلام زندیه، قرار شد تمام مدیران بخش‌های تولیدی و ستادی نظرات خود را پیرامون مسائل فرهنگی ارائه و کمک کنند تا خروجی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در بخش تولید، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها اثر بخش شود. همچنین بهبود سبک زندگی صحیح و اسلامی برای خانواده بزرگ شرکت‌ ملی مس، از دیگر اهداف برنامه‌های موثر فرهنگی معرفی شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9225

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.