• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

رخت سبز بر تن بورس باقی ماند

  • کد خبر : 16514
  • 28 فروردین 1402 - 15:38
رخت سبز بر تن بورس باقی ماند
روند حرکت شاخص‌های بازار سرمایه امروز دوشنبه 28 فروردین ماه هم صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۴ هزار واحد افزایش یابد.

روند حرکت شاخص‌های بازار سرمایه امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه هم صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۴ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۲۸۹ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۹ هزار و ۵۰۲ واحد صعود کرد و در رقم ۷۴۰ هزار و ۶۵۹ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۵ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

از میان ۲۰۸ نماد مثبت بورسی، سرمایه‌گذاری غدیر و پالایش نفت بندر عباس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و از میان ۱۳۳ نماد منفی بورسی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز امروز با ۶۵ واحد افزایش، تا رقم ۲۸ هزار و ۹۵۲ واحد صعود کرد. در این بازار ۵۵۸ هزار معامله به ارزش ۲۲۴۷ میلیارد ریال انجام شد.

از میان ۲۴۶ نماد مثبت بورسی، ایران‌خودرو دیزل نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و از میان ۸۳ نماد منفی فرابورسی، پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16514

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.