• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رشد ارزش سهام شرکت معدنی کانادایی «Lundin Gold»

  • کد خبر : 9278
  • 12 دی 1401 - 7:25
رشد ارزش سهام شرکت معدنی کانادایی «Lundin Gold»
شرکت معدنی کانادایی «Lundin Gold» که در حال انجام حفاری اکتشافی در معدن «Fruta del Norte» در جنوب شرقی اکوادور است و مالکیت 100 درصدی آن را در اختیار دارد، نتایجی را مبنی بر گستردگی و کانی‌های کانسار در این معدن اعلام کرد و سبب شد تا این شرکت بتواند اهداف جدیدی را برای معدن‌کاری فراتر از سایت فعلی معدن در نظر بگیرد.

شرکت معدنی کانادایی «Lundin Gold» که در حال انجام حفاری اکتشافی در معدن «Fruta del Norte» در جنوب شرقی اکوادور است و مالکیت ۱۰۰ درصدی آن را در اختیار دارد، نتایجی را مبنی بر گستردگی و کانی‌های کانسار در این معدن اعلام کرد و سبب شد تا این شرکت بتواند اهداف جدیدی را برای معدن‌کاری فراتر از سایت فعلی معدن در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌ آنلاین» و به‌ نقل از وب سایت «Mining»، از سال ۲۰۲۱، شرکت «Lundin Gold» برنامه اکتشافی خود را در معدن «Fruta del Norte» با هدف تبدیل منابع استنباطی به منابع اندازه‌گیری‌ شده یا تخمینی و در نتیجه افزایش عمر معدن به پیش می‌برد.

تخمین زده می‌شود که معدن «Fruta del Norte» در حال حاضر حدود ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کانسنگ طلا با میانگین عیار ۵٫۶۹ گرم طلا در هر تن کانسنگ و در مجموع دو میلیون و ۱۳۰ هزار اونس طلا به صورت استنباطی داشته باشد.

به گفته شرکت «Lundin Gold»، نتایج در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۰ متر حفاری در ۸۸ گمانه حفاری شده، میزان اعتماد به مدل‌های زمین‌شناسی را بهبود می‌بخشد و اتکا به استفاده از این مدل‌ها را افزایش می‌دهد. علاوه‌براین، این مدل‌ها به این شرکت در تهیه گزارش به‌روز‌رسانی به منظور برآورد ذخایر معدنی و منابع فعلی در معدن «Fruta del Norte» کمک می‌کند.

عملیات حفاری اکتشافی در امتداد جنوبی این معدن انجام شد که با درنظر گرفتن حفاری‌های متعدد، رگه‌های عیار بالای طلای زیادی را کشف کرده است که در منطقه دگرسانی گرمابی ایجاد شده است. از این میان می‌توان به شناسایی عیار ۱۲٫۵۷ گرم طلا در هر تن کانسنگ در عمق ۱۰۱٫۳ متری، ۱۰٫۷۶ گرم طلا در هر تن در عمق ۱۶۳٫۲ متری، ۱۲٫۶۷ گرم طلا در هر تن در عمق ۹۸٫۳ متری و ۱۷٫۹۳ گرم طلا در هر تن در عمق ۵۱٫۴۵ متری اشاره کرد. این نتایج تایید می‌کند که محدوده کانسار این معدن ۳۰۰ متر فراتر از مرز فعلی معدن «Fruta del Norte» است که تا بخش جنوبی آن امتداد دارد.

ران هوکستاین، مدیرعامل شرکت «Lundin Gold» در یک بیانیه خبری اعلام کرد که نتایج این حفاری بسیار هیجان‌انگیز است. این نتایج تداوم کانی‌سازی در امتداد جنوبی منابع استنباطی فعلی این معدن را تایید می‌کند و از این پس گزارش به‌روز شده و تکمیلی ذخیره و منابع این معدن که پیش‌بینی می‌شود در ابتدای سه ماه اول سال ۲۰۲۳ منتشر شود، ملاک خواهد بود.

وی افزود که علاوه بر ملاک قرار دادن گزارش حفاری اکتشافی منابع استنباطی، برخی دیگر از نتایج حفاری تبدیلی نیز اهدافی نوین را برای ادامه برنامه اکتشاف این معدن در آینده فراهم کرده است. حفاری و عملیات نمونه‌برداری از عمیق‌ترین نقاط معدن «Fruta del Norte» نشان می‌دهد که هنوز هم می‌توان عملیات استخراج را در عمق بیشتری از این معدن ادامه داد.

پس از انتشار نتایج حفاری‌ها، سهام شرکت «Lundin Gold» در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ با ۱۶٫۵ درصد افزایش، به ۱۲٫۹۳ دلار کانادا در هر سهم رسید. همچنین ارزش سهام این شرکت به بالاترین حد خود در ۵۲ هفته اخیر یعنی ۱۲ دلار و ۹۸ سنت کانادا رسید.

ارزش جاری سهام بازار این شرکت، حدود سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کانادا (دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار آمریکا) است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9278

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۷۹۲ دلار رسید
04اردیبهشت
صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین
مدیر اجرایی شرکت «Firebird Metals» عنوان کرد:

صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین

04اردیبهشت
پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد
با کاهش تولید فولاد در چین،

پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.