• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رشد ۱٫۱ درصدی قیمت مس

  • کد خبر : 18368
  • 20 اردیبهشت 1402 - 5:32
رشد ۱٫۱ درصدی قیمت مس
روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 95 دلار افزایش یافت و به هشت هزار و 583 دلار رسید.

روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۹۵ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۵۸۳ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه، ۱٫۱ درصد معادل ۹۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۱ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۵۸۳ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه، هشت هزار و ۴۸۸ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ۱٫۲ درصد معادل ۹۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۲ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، با افزایش یک هزار و ۲۵۰ تنی، از ۷۰ هزار و ۴۲۵ تن به ۷۱ هزار و ۶۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۴ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه،با افزایش سه دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18368

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.