• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
در پایان 9 ماه امسال به وقوع پیوست؛

رشد ۱۱ درصدی درآمد «فخوز»

  • کد خبر : 8886
  • 05 دی 1401 - 18:06
رشد ۱۱ درصدی درآمد «فخوز»
جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در 9 ماه امسال، به 366 هزار و 866 میلیارد و 247 میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 11 درصد افزایش یافته است. این شرکت در 9 ماه سال 1400، توانسته بود 330 هزار و 590 میلیارد و 528 میلیون ریال درآمد داشته باشد.

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماه امسال، به ۳۶۶ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۳۰ هزار و ۵۹۰ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم رکود حاکم بر بازارهای جهانی فولاد، توانست عملکرد مناسبی را در زمینه فروش محصولات خود به ویژه بیلت و بلوم در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ بر جای گذارد و به نظر می‌رسد موفیت‌های «فخوز» تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 رشد ۴۹ درصدی تولید بیلت و بلوم

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت فولاد خوزستان توانسته است در ۹ ماه سال جاری، یک میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۰۷ تن بیلت و بلوم تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۴۹ درصدی است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، موفق به تولید یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۲۴۶ تن بیلت و بلوم شده بود.

فخوز در ۹ ماه امسال، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۸۵۴ تن اسلب تولید کرده است. این شرکت طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۳۰۷ هزار و ۸۸۷ تن اسلب تولید کرده بود.

در شرکت فولاد خوزستان طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، چهار میلیون و ۲۱۷ هزار و ۹۹ تن گندله تولید شده است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، چهار میلیون و ۲۳۳ هزار و ۸۲۹ تن گندله تولید کرده بود.

فخوز طی ۹ ماه امسال، توانست دو میلیون و ۷۹۱ هزار و ۸۷۳ تن آهن اسفنجی تولید کند که این میزان با افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، دو میلیون و ۵۷۲ هزار و ۱۶۶ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

جمع تولید محصولات رکت فولاد خوزستان در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۹ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۹۳۳ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش دارد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود ۹ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۲۸ تن محصول تولید کند.

رشد ۱۲۴ درصدی فروش گندله «فخوز»

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت فولاد خوزستان توانست در ۹ ماه امسال، ۹۰۷ هزار و ۳۲۷ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۵۳۲ هزار و ۵۲۴ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی بفروشد.

فخوز در ۹ ماه سال جاری، ۶۲۸ هزار و ۳۴۲ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخت که این میزان، حاکی از رشد ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۴۱۳ هزار و ۸۱۹ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در ۹ ماه سال جاری، توانست ۴۷ هزار و ۶۹۹ تن آهن اسفنجی را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۴۲ هزار و ۸۳۶ تن آهن اسفنجی فروخته بود.

میزان فروش داخلی گندله در «فخوز» طی ۹ ماه امسال، به ۲۴۲ هزار و ۱۸۰ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۱۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد. این شرکت، ۱۰۷ هزار و ۹۵۹ تن گندله در ۹ ماه سال پیش در بازارهای داخلی فروخته بود.

جمع فروش داخلی محصولات فخوز طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۸۲۵ هزار و ۵۴۸ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۶۶ درصدی است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۹۷ هزار و ۱۳۸ تن محصول در بازارهای داخلی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماه امسال، موفق به فروش ۶۷۲ هزار و ۱۷۰ تن بیلت و بلوم در بازارهای صادراتی شد که این میزان با رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. فخوز در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۵۹۸ هزار و ۵۱۳ تن بیلت و بلوم را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

فخوز در ۹ ماه سال جاری، ۳۶۰ هزار و ۶۳۰ تن اسلب را روانه بازارهای صادراتی کرد .این شرکت در ۹ ماه پارسال، ۷۳۴ هزار و ۵۱ تن اسلب را روانه بازارهای صادراتی کرده بود.

جمع فروش صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۵۷ هزار و ۷۷۷ تن محصول رسید. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۱۳ تن محصول را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

فولاد خوزستان توانست طی ۹ ماه امسال، یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۴۹۷ تن بلوم و بیلت در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان، نشان از رشد ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۳۷ تن بلوم و بیلت بفروشد.

«فخوز» موفق شده است در ۹ ماه سال جاری، ۹۸۸ هزار و ۹۷۲ تن اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۸۷۰ تن اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد.

جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات فخوز در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۸۸۳ هزار و ۳۲۵ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۱۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود دو میلیون و ۴۴۷ هزار و ۳۵۱ تن محصول بفروشد.

رشد ۵۹ درصدی درآمد داخلی «فخوز»

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت فولاد خوزستان توانست در ۹ ماه سال ۱۴۰۱ از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۱۲۵ هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۸۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود با فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۶۷ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

فخوز در ۹ ماه نخست سال جاری، ۸۷ هزار و ۲۲ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال از فروش اسلب در بازار داخلی درآمد داشت که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۶۵ هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال اسلب در بازار داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در ۹ ماه امسال از فروش گندله در بازارهای داخلی، هفت هزار و ۳۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که این میزان، نشان از رشد ۹۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، سه هزار و ۸۲۶ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی گندله داشت.

«فخوز» با فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی طی ۹ ماه سال جاری، چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، توانسته بود سه هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی داشته باشد.

جمع درآمد شرکت فولاد خوزستان از فروش داخلی محصولات طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۲۲۳ هزار و ۹۸۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۵۹ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۴۱ هزار و ۲۴ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی محصولات خود داشته باشد.

شرکت فولاد خوزستان طی ۹ ماه امسال، موفق به کسب درآمد ۸۷ هزار و ۱۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال از محل صادرات بیلت و بلوم شد که این میزان حاکی از رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش است. این شرکت طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، درآمد ۷۸ هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریالی از صادرات بیلت و بلوم داشته است.

فخوز در ۹ ماه سال جاری، موفق شد ۵۳ هزار و ۸۸۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازارهای صادراتی داشته باشد. این شرکت طی ۹ ماه سال قبل، توانسته بود ۱۰۹ هزار و ۸۵۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال اسلب در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان توانست در ۹ ماه سال جاری، ۱۴۲ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود داشته باشد. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی پارسال، ۱۸۹ هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود کسب کرده بود.

درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم شرکت فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و صادراتی طی ۹ ماه سال جاری، به ۲۱۲ هزار و ۴۶۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۵ درصد افزایش یافته است. این شرکت توانسته بود در ۹ ماه سال قبل، ۱۴۶ هزار و ۹۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال درآمد از  فروش بیلت و بلوم داشته باشد.

فخوز در ۹ ماه سال جاری، توانست ۱۴۰ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند. فولاد خوزستان در ۹ ماه سال گذشته، ۱۷۵ هزار و ۶۷۱ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی داشت.

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۹ ماه امسال، به ۳۶۶ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۳۰ هزار و ۵۹۰ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8886

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»