• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رشد ۲۶ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 16221
  • 26 فروردین 1402 - 6:03
رشد ۲۶ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 25 فروردین ماه ۱۴۰۱، با افزایش 1.1 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 356 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۱٫۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۵۶ دلار رسید.
 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۲۵ فروردین ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ماه)، رشد ۱٫۱ درصدی معادل ۲۶ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۳۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۵۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۲٫۴ درصدی معادل ۵۶ دلار، از دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۵۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه، با کاهش ۱۲۵ تنی، از ۵۳۰ هزار و ۷۷۵ تن به ۵۳۰ هزار و ۶۵۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16221

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.