• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص بورس

  • کد خبر : 17492
  • 10 اردیبهشت 1402 - 13:12
رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص بورس
روند صعودی در بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که امروز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه، بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های انبوه‌سازی، خودرویی و بانکی رفت و بیشترین پول این گروه از صندوق‌ها خارج شد.

روند صعودی در بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های انبوه‌سازی، خودرویی و بانکی رفت و بیشترین پول این گروه از صندوق‌ها خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۴۰ هزار و ۸۷۰ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۴۷۹ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۵ هزار و ۵۶۷ واحد افزایش یافت و به رقم ۸۱۶ هزار و ۵۲۷ واحد رسید. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۷۸ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز، ۲۵۶ نماد بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم توانست با ۵۸۳ واحد افزایش، به رقم ۳۰ هزار و ۹۵۴ واحد برسد. در این بازار ۵۸۹ هزار معامله انجام شد که ۳۸۳ هزار و ۸۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

در معاملات امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، ۲۴۳ نماد فرابورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17492

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.