• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

رشد ۷۲ درصدی درآمد حاصل از فروش گندله ریزدانه «کگل»

  • کد خبر : 7221
  • 23 آذر 1401 - 10:58
رشد ۷۲ درصدی درآمد حاصل از فروش گندله ریزدانه «کگل»
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه امسال، موفق به کسب 891 میلیارد و 203 میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، رشد 71 درصدی را نشان می‌دهد . این شرکت در هشت ماه سال پیش، 520 میلیارد و 365 میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی به دست آورده بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه امسال، موفق به کسب ۸۹۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، رشد ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد . این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۵۲۰ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی به دست آورده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، علی‌رغم شرایط حاکم بر بازارهای جهانی کامودیتی‌ها به ویژه سنگ‌آهن و رکود نسبی در صنعت فولاد، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر عملکرد بسیار موفقی در کسب درآمد حاصل از فروش محصولات خود یعنی گندله و کنسانتره در  بازارهای صادراتی طی هشت ماه امسال به ثبت رسانده است.

تولید هشت ماهه گل‌گهر از ۱۵ میلیون تن گذشت

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانست هفت میلیون و ۱۳ هزار و ۴۲۸ تن گندله تولید کند. این شرکت در هشت ماه سال قبل توانسته بود هشت میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۲۴ تن گندله تولید کند.

گل‌گهر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، هفت میلیون و ۹۸۳ هزار و ۹۷۷ تن کنسانتره تولید کرد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ طی همین مدت، ۱۰ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۹۰ تن کنسانتره تولید کرده بود.

«کگل» در هشت ماه امسال، موفق شد ۶۷ هزار و ۳۸۶ تن گندله ریزدانه تولید کند. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۹۲ هزار و ۸۴۶ تن گندله ریزدانه تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۵ میلیون و ۶۴ هزار و ۷۹۱ تن رسید. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، موفق به تولید ۱۸ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۷۶۰ تن محصول شده بود.

فروش بیش از هشت میلیون تن محصول توسط گل‌گهر

همان‌طور که در نمودار ۲ مشخص است، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانست ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۵۱ تن گندله سنگ‌آهن را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته توانسته بود ۶ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۷۳ تن گندله را در بازار داخلی بفروشد.

شرکت گل‌گهر در هشت ماه سال جاری، موفق به فروش ۹۵۰ هزار و ۷۲۰ تن کنسانتره سنگ‌آهن در بازار داخلی شده است. این شرکت در سال پیش طی همین مدت توانسته بود یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۷۰۱ تن کنسانتره را در بازار داخلی به فروش برساند.

«کگل» توانست در هشت ماه امسال، ۵۵ هزار و ۱۴۸ تن گندله ریزدانه را در بازارهای داخلی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۳۲ هزار و ۵۹۴ تن گندله ریزدانه را در بازارهای داخلی به فروش رسانده بود.

لازم به ذکر است که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانست یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۰۰ تن محصول را روانه بازارهای صادراتی کند که این میزان حاکی از رشد دو هزار و ۴۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۵۴ هزار و ۳۷۳ تن محصول در بازارهای صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از آغاز سال جاری تا پایان آبان ماه، به هشت میلیون و ۶۰۵ هزار و ۱۹ تن رسید. این شرکت در هشت ماه سال گذشته توانسته بود هشت میلیون و ۸۴۸ هزار و ۹۴۱ تن محصول را در بازار بفروشد.

رشد چشمگیر درآمد حاصل از صادرات «کگل»

نمودار ۳ حاکی از آن است که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است از فروش گندله در بازار داخلی، ۱۹۳ هزار و ۲۹۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال درآمد کسب کند. این شرکت در هشت ماه سال پیش توانسته بود از فروش گندله در بازار داخلی، ۲۶۹ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

شرکت گل‌گهر از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، موفق به کسب درآمد ۲۷ هزار و ۷۶۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریالی از فروش کنسانتره در بازار داخلی شده است. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، ۵۳ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال درآمد از محل فروش داخلی کنسانتره کسب کرده بود.

«کگل» در هشت ماه امسال، موفق به کسب ۸۹۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، رشد ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد . این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۵۲۰ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی به دست آورده بود.

گفتنی است که گل‌گهر در هشت ماه منتهی به آبان سال جاری، ۲۹ هزار و ۶۳۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود کسب کرد که این میزان حاکی از رشد یک هزار و ۷۷۱ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، یک هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال جاری، ۲۵۱ هزار و ۶۴۰ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال بود. این شرکت در هشت ماه سال پیش توانسته بود در مجموع ۳۲۵ هزار و ۹۳۷ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=7221

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
01اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۷۴۹ دلار رسید
29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند