• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

روند صعودی تولید در فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 14443
  • 20 اسفند 1401 - 14:41
روند صعودی تولید در فولاد هرمزگان
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: بلندهمتان شرکت فولاد هرمزگان در حالی که هنوز 10 روز تا پایان سال فرصت تولید دارند، توانستند نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.7 درصد بیشتر محصول تولید کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: بلندهمتان شرکت فولاد هرمزگان در حالی که هنوز ۱۰ روز تا پایان سال باقی مانده است، توانستند ۶٫۷ درصد بیشتر نسبت به مدت مشابه سال قبل تولید کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی بیان کرد: از همان ابتدای سال ۱۴۰۱ برای همه مدیران و کارکنان شرکت روشن بود که با تاکید موکد رهبر فرزانه انقلاب باید بر تولید حداکثری و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور برای تولید محصولات باکیفیت بیشتر تمرکز کنیم؛ از این‌ رو با استفاده از تجارب سال‌های قبل و با همت همکاران در همه بخش‌های شرکت و علی‌رغم افت تولید ناشی از محدودیت‌های برق و گاز، توانستیم با مدیریت همه چالش‌هایی که در طول سال در مسیر تولید قرار گرفت، به‌ فرمان معظم له لبیک بگوییم.

وی از تولید یک میلیون و ۴۸۵ هزار تن فولاد خام از ابتدای سال جاری تا آخرین دقایق روز جمعه ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک‌ میلیون و ۴۴۰ هزار تن بوده است، ۶٫۷ درصد رشد را نشان می‌دهد؛ این در حالی است که با توجه به آماده به‌کار بودن همکاران و خطوط تولید برای ثبت حماسه‌ای دیگر، به نظر می‌رسد طبق پیش‌بینی‌های به‌ عمل‌ آمده میزان تولید تا پایان سال جاری از ظرفیت اسمی شرکت نیز فراتر رود که برخلاف همه محدودیت‌های انرژی و تامین منابع و مواد اولیه، این رشد ۶٫۷ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل عملکردی درخشان و قابل‌ تقدیر است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به برخی از دلایل کسب این موفقیت در سال ۱۴۰۱، عنوان کرد: از مهم‌ترین دلایل این افتخارآفرینی می‌توان به حمایت‌های فولاد مبارکه به‌ عنوان شرکت مادر و هیئت‌ مدیره شرکت، حمایت‌های مسئولان استان و همچنین همدلی و هم‌ راستایی مدیران و کارکنان شرکت با اهداف سالانه سازمان اشاره کرد.

معروفخانی ادامه داد: از دیگر عوامل موثر در کسب این موفقیت می‌توان به ثبت رکورد در فروردین‌ ماه با تولید ۱۵۰ هزار و ۴۹۵ تن، افزایش تولید در شهریور ماه و رسیدن به رکورد ۱۵۱ هزار و ۷۴۲ تن، رکوردشکنی در مهر ماه و رسیدن به ۱۵۳ هزار و ۲۳۲ تن فولاد خام، افزایش تولید در آبان ماه با ثبت رکورد ۱۵۴ هزار و ۵۶۷ تن و رسیدن به پنجمین رکورد ماهانه در شرکت با تولید ۱۵۵ هزار ۶۲۲ تن در آذر ماه اشاره کرد.

وی ابراز کرد: علاوه‌بر موارد یاد شده باید در نظر داشته باشیم که با همکاری خوب همه واحدهای تولید، تعمیرات و پشتیبانی شرکت، به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که تعمیرات اساسی شرکت در زمان‌هایی انجام شود که بخش‌های مختلف تولید با محدودیت مصارف برق و گاز مواجه بودند. علاوه‌براین از حذف توقفات ناخواسته و افزایش آماده‌به‌کاری خطوط نیز باید به‌ عنوان یکی دیگر از عوامل کسب این موفقیت نام برد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۱ علاوه‌بر نقش‌آفرینی موثر در تولید فولاد خام کشور، در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نیز خوش درخشید و با همکاری مسئولان استان توانست زمینه‌های رشد و توسعه ورزش استان، بهبود فرایندهای محیط زیستی استان و همچنین حمایت حداکثری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بسیاری از زمینه‌های دیگر را فراهم آورد.

معروفخانی با اشاره به اینکه افزایش کمی و کیفی تولید و سودآوری بیشتر برای ذی‌نفعان از اساسی‌ترین راهبردهای شرکت برای سال ۱۴۰۲ هستند، از تلاش همه همکاران در بخش‌های مختلف تولید، تعمیرات، پشتیبانی، ستاد، خدمات و همچنین از پیمانکاران شرکت که همواره به‌ عنوان بازویی توانمند در پیشبرد اهداف شرکت همت گماردند و تعالی سازمان را در اولویت امور خود قرار داده‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14443

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

29فروردین
مسیر توسعه و اولویت‌های «کچاد» در حوزه ارتقای عملکرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.