• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رونمایی از سامانه استخدام شركت‌های پیمانكاری فولاد مباركه

  • کد خبر : 17616
  • 12 اردیبهشت 1402 - 5:31
رونمایی از سامانه استخدام شركت‌های پیمانكاری فولاد مباركه
سامانه استخدام شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه (ساپفو) توسط واحد مدیریت منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه راه‌اندازی شد.

هم‌زمان با روز کار و کارگر و چند روز پس از فرمان مقام معظم رهبری درخصوص دغدغه اشتغال‌زایی در کشور و تاکید رئیس‌ جمهور محترم مبنی بر برقراری عدالت در جذب، سامانه استخدام شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه (ساپفو) توسط واحد مدیریت منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: این اقدام که با هدف شفافیت در جذب نیروهای پیمانکاری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه و مستعد اشتغال راه‌اندازی شده است، می‌تواند بستر مناسبی برای افراد جویای شغل در رشته‌ها و سطوح مختلف باشد.

وی ضمن اعلام این خبر و تاکید بر ارتقای سطح کیفی نیروی انسانی شرکت‌های پیمانکاری، افزود: بدون شک اشتغال، اصلی‌ترین مسئولیت اجتماعی هر سازمان در کشور خواهد بود. چنانچه بپذیریم که بیکاری ریشه آسیب‌های اجتماعی است، قطعا ایجاد فرصت‌های برابر برای اشتغال می‌تواند به افزایش امید و کاهش دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه منجر شود.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: راه‌اندازی این سیستم به شفافیت بیشتر منجر خواهد شد که از اصول اساسی تحقق حکم‌رانی خوب است. همچنین دانشمندان منابع انسانی معتقدند مرحله جذب به‌ عنوان شروع فعالیت‌های منابع انسانی در یک سازمان می‌تواند سرنوشت یک سازمان را رقم بزند؛ چراکه ورود نیروهای فاقد کیفیت که از مسیرهای غیراستاندارد مشغول به کار می‌شوند، در چرخه عمر سازمان شایستگی‌های آن را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

کفایت با اذعان به این موضوع که فولاد مبارکه سرمایه ملی است و همه جوانان باید فرصتی برابر برای حضور در این کارخانه داشته باشند، ادامه داد: چنانچه این الگوی موفق بتواند در دیگر شرکت‌ها و صنایع نیز اجرایی شود، می‌تواند زمینه بی‌عدالتی در استخدام‌های سفارشی که نسبتی با عدالت ندارد را ریشه‌ کن کند. از آنجایی که ساختار مدل این فرایند بر اساس شایستگی‌های افراد است، در سه بعد دانشی، مهارتی و شناختی سنجیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: بعد دانشی با آزمون‌های استاندارد فنی حرفه‌ای، بعد مهارتی با مصاحبه‌های مشترک کارشناسی و عملی و بعد شناختی با آزمون‌های روانشناسی و شناختی سنجیده خواهد شد. در ادامه فرایند طب صنعتی، سلامت جسمی افراد را تایید خواهد کرد که همه مراحل یاد شده بر اساس نظام شایستگی فولاد مبارکه انجام خواهد شد.

مالک شیخی، مدیر منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه در این زمینه مطرح کرد: این سیستم که به‌ صورت پویا و مستمر تمام درخواست‌های نیروی مورد نیاز در شرکت‌های پیمانکاری فولاد را نمایه می‌کند، بر خلاف دیگر سیستم‌های جذب مقطعی و در بازه زمانی خاصی نبوده و به طور مستمر به روزرسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به‌ منظور تکریم مقام ایثارگران، ساکنان بومی شهرستان مبارکه و فرزندان بازنشستگان فولاد مبارکه، ضریبی به‌ عنوان سهمیه جذب به این افراد تعلق خواهد گرفت که جزئیات آن در گزارشات آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه در پایان یادآور شد: در حال حاضر کلیه متقاضیان اشتغال در شرکت‌های پیمانکاری مستمر فولاد مبارکه می‌توانند با مراجعه به آدرس sapfo.msc.ir فراخوان‌های نیروی انسانی شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه را مشاهده و در آزمون‌هایی که منطبق با شرایط آن‌ها است، ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17616

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.