• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رکوردشکنی تولید نقره از معادن مکزیک در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 12621
  • 25 بهمن 1401 - 7:23
رکوردشکنی تولید نقره از معادن مکزیک در سال ۲۰۲۲
شرکت «Gatos Silver» از نظر تولید نقره از معدن «Cerro Los Gatos» که 70 درصد از سهام و مدیریت آن برعهده این شرکت است، بهترین فصل و سال خود را پشت سر گذاشت. این شرکت به راحتی رکورد حجم تولید پیش‌بینی‌شده خود را در سال 2022 شکست.

شرکت «Gatos Silver» از نظر تولید نقره از معدن «Cerro Los Gatos» که ۷۰ درصد از سهام و مدیریت آن برعهده این شرکت است، بهترین فصل و سال خود را پشت سر گذاشت. این شرکت به راحتی رکورد حجم تولید پیش‌بینی‌شده خود را در سال ۲۰۲۲ شکست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌ آنلاین» و به‌ نقل از وب سایت «Mining.com»، این شرکت با تمرکز بر استخراج نقره در مکزیک در سال ۲۰۲۲، به رکورد تولید ۱۰٫۳ میلیون اونس رسید که ۳۶ درصد نسبت به حجم تولید ۷٫۶ میلیون اونس نقره تولید شده در سال ۲۰۲۱ و ۷ درصد بالاتر از جدیدترین محدوده حجم تولید پیش‌بینی‌شده آن در سال ۲۰۲۲ یعنی تولید ۹٫۳۵ تا ۹٫۶۵ میلیون اونس نقره بود. حجم تولید پیش‌بینی‌شده در اکتبر سال ۲۰۲۲ نسبت به محدوده اولیه پیش‌بینی‌شده، ۸٫۵ تا ۹ میلیون اونس نقره افزایش یافت.

بخش مهمی از رشد سالانه شرکت «Gatos Silver»، رکورد تولید ۲٫۹ میلیون اونس نقره در سه‌ ماهه چهارم ۲۰۲۲ بود که ۲۶ درصد نسبت به ۲٫۳ میلیون اونس نقره تولیدی در سه‌ ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ افزایش داشت و رکورد قبلی آن یعنی ۲٫۷ میلیون اونس نقره که در سه‌ ماهه سوم ۲۰۲۲ تولید شده بود را پشت سر گذاشت.

به گفته این شرکت، مقدار تولید بالا در سه‌ ماهه چهارم و کل سال ۲۰۲۲ به دلیل عیارهای بالاتر سنگ معدن نقره و نرخ توان تولید عملیاتی بالاتر کارخانه‌ها در معدن «Cerro Los Gatos» بوده است. توالی تولید در سال ۲۰۲۲ همان‌ طور که در برنامه عملیاتی عمر معدن در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده، از بالاترین عیار کانسنگ‌ها بود.

میانگین توان تولید عملیاتی کارخانه این شرکت در سه‌ ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، به دو هزار و ۸۴۷ تن در روز رسید که نسبت به سه‌ ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ حدود ۹ درصد افزایش داشت. طی سال ۲۰۲۲، این کارخانه به رکورد تولید دو هزار و ۶۶۲ تن در روز دست یافت که ۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود.

با در نظر گرفتن این نرخ توان تولید عملیاتی بالاتر، مقدار تولید سایر فلزات مانند روی، سرب و طلا در معدن «Cerro Los Gatos» در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت. این مقدار افزایش برای فلزات روی و طلا نزدیک به سطح حجم تولید پیش‌بینی‌شده و برای سرب نزدیک به نصف میزان حجم تولید پیش‌بینی‌شده بود. در مقایسه با سال ۲۰۲۱، مقدار تولید روی ۲۲ درصد، سرب ۱۰ درصد و طلا ۲ درصد افزایش یافت.

دیل آندرس، مدیرعامل شرکت «Gatos Silver» اظهار داشت که نتایج بدست آمده نشان‌دهنده کیفیت بالای دارایی‌های معدن «Cerro Los Gatos» و توانایی تیم مدیریتی این شرکت برای بهبود توان عملیاتی تولید و به حداکثر رساندن میزان نقدینگی است.

معدن «Cerro Los Gatos» اولین معدن تجاری تولیدکننده و یکی از ۱۴ منطقه معدنی شناسایی‌شده توسط این شرکت در منطقه لوس گاتوس، واقع در حدود ۱۲۰ کیلومتری جنوب شهر چی‌واوا در مکزیک است.

دیل آندرس افزود که تمرکز این شرکت در سال ۲۰۲۳ بر بهینه‌سازی بیشتر عملکرد توان عملیاتی تولید، پیشبرد فرصت‌های تمدید عمر معدن با تغییر روش بهره‌برداری کانسنگ با عیار بالاتر از منابع معدنی فعلی به روش حفاری پیشرفته‌تر ذخایر و بر روی کانی‌سازی‌هایی است که در اعماق جنوب شرقی این معدن کشف شده است.

سهام شرکت «Gatos Silver» در روز ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ با در نظر گرفتن ارزش بازار ۳۴۶٫۹ میلیون دلاری این شرکت در بورس نیویورک ۱۰٫۲ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12621

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۷۹۲ دلار رسید
04اردیبهشت
صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین
مدیر اجرایی شرکت «Firebird Metals» عنوان کرد:

صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین

04اردیبهشت
پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد
با کاهش تولید فولاد در چین،

پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.