• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رکورد آماده‌سازی و ارسال محصول فولاد خوزستان در ۱۲ ماه متوالی شکسته شد

  • کد خبر : 19991
  • 08 خرداد 1402 - 6:02
رکورد آماده‌سازی و ارسال محصول فولاد خوزستان در ۱۲ ماه متوالی شکسته شد
مدیر بخش فولاد‌سازی شرکت فولاد خوزستان گفت: کارکنان شیفت C قسمت ارسال محصول توانستند با تکیه بر کار گروهی و غلبه بر گرما و سرما، رکورد 12 ماهه آماده‌سازی و ارسال محصول شمش را ارتقا دهند.

مدیر بخش فولاد‌سازی شرکت فولاد خوزستان گفت: کارکنان شیفت C قسمت ارسال محصول توانستند با تکیه بر کار گروهی و غلبه بر گرما و سرما، رکورد ۱۲ ماهه آماده‌سازی و ارسال محصول شمش را ارتقا دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مهدی شریف‌ شاذیله بیان کرد: حمل محصولات، چیدمان، بارگیری، آمارگیری، دپو، شمارش، جابه‌جایی، شماره‌گذاری، رنگ‌آمیزی، نشانه‌گذاری محصولات طبق سفارش مشتری و در نهایت صادرات داخلی و خارجی، مواردی هستند که در قسمت ارسال و محصول انجام می‌شود.

وی افزود: ممکن است به طور متناوب در هر نوبت‌ کاری، یک یا چند مورد نسبت به ماه قبلی، ارتقا پیدا کند اما عملکرد خیره‌کننده‌ نوبت‌کاری C به حدی بود که رکوردها در ۱۲ ماه‌ سال ۱۴۰، به صورت مداوم شکسته شدند؛ این رکوردشکنی در نوع خود بی‌نظیر است.

مدیر بخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان از حساسیت ویژه‌ قسمت ارسال محصول گفت و افزود: پایان‌بخش خط تولید شمش این قسمت است؛ جایی که شمش‌های تولیدی پس از دسته‌بندی، برای صادرات و یا استفاده شرکت‌های نوردی، آماده‌ و ارسال می‌شود. کوچک‌ترین خطا در نحوه‌ی بارگیری و آماده‌سازی می‌تواند در معیوب شدن محصول نهایی تاثیرگذار باشد، از همین‌رو، دقت، هوشیاری و تمرکز شاخص‌های کاری این قسمت به شمار می‌آیند.

شریف‌ شاذیله در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک، تکمیل چرخه‌ تولید از معدن، حمل مواد، گندله‌سازی، احیا، کوره، ریخته‌گری،پشتیبانی و نت تا ارسال محصول در کنار واحدهای پشتیبانی، حاصل تلاش کارکنان فولاد خوزستان است و در موفقیت به دست آمده، همه‌ واحدها سهیم هستند.

گفتنی است، واحد ارسال محصول، بخشی از سایت فولادسازی است که پس از واحد ریخته‌گری، مسئولیت حفظ و آماده‌سازی محصول نهایی را در شرایط مختلف آب و هوایی و بدون وقفه بر عهده دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19991

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.