• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ریزش قیمت طلای جهانی

  • کد خبر : 20502
  • 16 خرداد 1402 - 8:53
ریزش قیمت طلای جهانی
قیمت طلا امروز سه‌شنبه 16 خرداد ماه کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال شفافیت بیشتر در مورد چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو ایالات‌ متحده بودند.

قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال شفافیت بیشتر در مورد چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو ایالات‌ متحده بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۶۰ دلار و ۴۰ سنت رسید و طلای آمریکا نیز یک هزار و ۹۶۱ دلار و ۴۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

شاخص دلار اندکی کاهش یافت و شمش را برای سرمایه‌گذارانی که سایر ارزها را دارند، مقرون به صرفه‌تر کرد. بازده اوراق‌ خزانه ۱۰ ساله پس از ضعیف‌تر شدن آمار بخش خدمات ایالات‌ متحده در روز گذشته کاهش یافت.

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خدمات ایالات‌ متحده در ماه می با توجه به کاهش سفارشات جدید به سختی رشد کرد. نرخ بهره پایین‌تر، باعث افزایش قیمت طلا می‌شود زیرا هزینه فرصت نگهداری دارایی بدون بازده را کاهش می‌دهد.

در حال حاضر، معامله‌گران با احتمال ۷۶ درصد قیمت‌گذاری کرده‌اند که فدرال رزرو در نشست سیاست‌گذاری خود در روزهای ۱۳ تا ۱۴ ژوئن نرخ‌های بهره را حفظ کند.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز بیان کرد که طلا ممکن است حمایت یک هزار و ۹۳۸ دلار در هر اونس را دوباره آزمایش کند زیرا به نظر می‌رسد جهش حول مقاومت در یک هزار و ۹۶۴ دلار به پایان می‌رسد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۳ دلار و ۶۱ سنت، پلاتین با ۰.۴ درصد افزایش، به یک هزار و ۳۴ دلار و هشت سنت و پالادیم با ۰.۷ درصد افزایش، به یک هزار و ۴۲۳ دلار و ۳۵ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20502

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.