• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سالکو در مسیر توسعه محصولات جدید

  • کد خبر : 16633
  • 29 فروردین 1402 - 15:15
سالکو در مسیر توسعه محصولات جدید
مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: با توجه به رصد بازار و نیاز مشتریان، سالکو تصمیم به طراحی و توسعه محصولات جدید کرده است.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: با توجه به رصد بازار و نیاز مشتریان، سالکو تصمیم به طراحی و توسعه محصولات جدید کرده است. به همین منظور، طراحی و ساخت قالب‌های بیلت در سایزهای ۶ تا هشت اینچی جدید توسط متخصصان جوان سالکو با اعتباری بالغ‌ بر یک هزار میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از باشگاه آلومینیوم، مهدی زحمتکش بیان کرد: با در نظر داشتن حجم بالای تولید، این محصول می‌تواند نیاز بازار داخلی را تامین کند و حتی به کشورهای خارجی نیز صادر شود.

وی ادامه داد: در راستای درخواست مشتریان جدید، امکان‌سنجی محصولات دیگری چون تولید شمش آلیاژی و آلومینیوم گرانولی نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بیلت با سایز ۱۱ اینچ در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تولید شده که عمدتا به کشورهای خارجی صادر می‌شود. از بیلت‌های تولیدی در شرکت‌های داخلی نیز جهت تهیه انواع مفتول، کابل و راد آلومینیومی در صنایع برق قدرت استقاده می‌شود.

عملیات اجرایی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در دی ماه ۱۳۹۴ آغاز شد و پس از حدود چهار سال و نیم، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. ظرفیت سالکو در دی ماه ۱۴۰۰، به ۳۰۰ هزار تن در فاز یک افزایش یافته است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16633

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.