• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سبد محصولات ارزش افزای ذوب آهن توسعه یافت

  • کد خبر : 19170
  • 31 اردیبهشت 1402 - 6:16
سبد محصولات ارزش افزای ذوب آهن توسعه یافت
به همت تلاشگران بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان و با همکاری سایر بخش‌های کارخانه، شمش ۳۶۰ × ۲۵۰ در این مجموعه عظیم فولادی تولید شد.

به همت تلاشگران بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان و با همکاری سایر بخش‌های کارخانه، شمش ۳۶۰ × ۲۵۰ در این مجموعه عظیم فولادی تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، سیاوش خواجوی، مدیر بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن بیان کرد: در سال جاری تولید محصولات ارزش افزا در کارخانه با جدیت تمام دنبال می‌شود و در این راستا بخش فولادسازی، برنامه‌ریزی برای تولید شمش با ارزش افزوده بالا را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برای تولید محصول ارزش افزا، تولید شمش با مقطع ۳۶۰ × ۲۵۰ در بخش فولادسازی شرکت در دستور کار قرار گرفت و بدین منظور جلساتی با حضور بخش‌های مختلف شرکت از روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه سال گذشته به صورت مستمر برگزار شد.

مدیر بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پیش نیازهای تولید این مقطع از شمش، مس قالب بود که تعداد ۹۴ عدد از آن در کارخانه وجود داشت و به همین دلیل عدم خریداری آن صرفه اقتصادی بالایی در فرایند تولید این نوع از شمش رقم زد. برخی از تجهیزات مورد نیاز دیگر نیز در کارگاه‌های ساخت کارخانه ساخته شدند و تعدادی از قطعات هم از طریق مناقصه توسط شرکت‌های توانمند داخلی تامین شد.

خواجوی عنوان کرد: با توجه به اینکه ایستگاه سه ریخته‌گری بخش فولادسازی و همچنین تولید این مقطع از شمش (۳۶۰ ×۲۵۰ ) در کشور منحصربه‌فرد است، تلاشگران این مدیریت با همکاری سایر بخش‌های کارخانه در تاریخ یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری این محصول جدید را تولید کردند.

وی مطرح کرد: افزایش تولید محصولات ارزش افزا در کارخانه و به ویژه ارتقای سایز تیرآهن‌های تولیدی (از جمله H۲۶ ، H۲۴ و…)، فراهم شدن امکان تولید محصولات انحصاری در ذوب آهن اصفهان، تحول در صنعت ساختمان‌سازی ایمن، افزایش ظرفیت تولید در ایستگاه شماره سه ریخته‌گری و بهره‌گیری از امکانات موجود کارخانه در راستای ارزش آفرینی، از مزایای تولید این محصول است.

مدیر بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن اصفهان در پایان از معاون بهره‌برداری و مدیریت‌های خرید تجهیزات، نت مکانیک و سفارشات که در راستای تولید این مقطع شمش جدید همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19170

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.