• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس معرفی شد

  • کد خبر : 11100
  • 05 بهمن 1401 - 14:51
سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس معرفی شد
کامران داستانی با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل ایمیدرو به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.

با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، وجیه‌الله جعفری در حکمی کامران داستانی را به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب کرد.

داستانی از مدیران باسابقه‌ ایمیدرو است که طی بیش از دو دهه کارنامه خود، سمت‌هایی همچون مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی ایران به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ ایمیدرو برای ایجاد و توسعه پروژه‌های برق‌رسانی و راه‌سازی در مناطق معدنی، نماینده تام‌الاختیار رئیس هیئت عامل ایمیدرو در غرب کشور و مدیر پروژه سیویل و احداث ابنیه‌های این سازمان پس از زلزله استان کرمانشاه را ثبت کرده است.

علاوه‌براین، وی مشاور اجرایی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در امور شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی، مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در طرح‌های فولاد استانی و همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت ایراسکو و مشاور مدیرعامل شرکت را در فعالیت‌های خود دارد.

داستانی همچنین مدیریت امور اداری و منابع انسانی هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان و نیز ریاست دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست دفتر رئیس و دبیرخانه هیئت عامل ایمیدرو را در سوابق خود ثبت کرده است.

گفتنی است پس از بازنشستگی حسن خلج طهرانی، مدیرعامل پیشین منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، داستانی سکان مدیریت بزرگ‌ترین منطقه‌ی صنعتی و معدنی جنوب کشور را در دست خواهد گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11100

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.