• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

سقوط آزاد شاخص کل بورس

  • کد خبر : 18137
  • 17 اردیبهشت 1402 - 9:54
سقوط آزاد شاخص کل بورس
شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه، با ۹۵ هزار و ۴۳ واحد کاهش (معادل 3.75 درصد)، به دو میلیون و ۴۴۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، با ۹۵ هزار و ۴۳ واحد کاهش (معادل ۳٫۷۵ درصد)، به دو میلیون و ۴۴۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، شاخص هم‌وزن نیز با ۳۰ هزار و ۶۶ واحد کاهش (معادل ۳٫۴۵ درصد)، در محدوده ۸۴۰ هزار و ۳۴۲ واحد قرار گرفت.
نماد‌های «فولاد»، «فملی»، «فارس»، «کچاد»، «کگل»، «شستا» و «وبملت»، از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. نماد‌های «خساپا»، «خودرو»، «خگستر»، «شتران»، «فولاد» و «شپنا» هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد «پی‌پاد» هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با یک هزار و ۲۶۴ واحد کاهش، به عدد ۳۰ هزار و ۶۶ واحد رسید. نماد‌های «خکرمان» و «فرود»، از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های «دی»، «خاور»، «آریا»، «شاروم» و «کرمان»، از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس بودند.
بازار سهام شاهد ۹۲ نماد مثبت برابر ۶۵۲ نماد منفی بود. ۶۴ صف خرید مقابل ۴۹۳ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم به چهار هزار و ۴۵ میلیارد تومان رسید. همچنین معامله‌گران ۲۹ میلیارد و ۲۶ میلیون سهام را به ارزش ۱۹ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان دست به دست کردند. ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۳۱۲ میلیارد دلار بود.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18137

نوشته‌های مشابه

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

28فروردین
صادرات مواد معدنی از بندر خمیر افزایش می‌یابد
28فروردین
رشد ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
مدیر مجتمع معدنی استان خراسان جنوبی عنوان کرد:

رشد ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.