• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

شاخص‌های بورسی تاریخ‌ساز شدند

  • کد خبر : 16261
  • 26 فروردین 1402 - 12:35
شاخص‌های بورسی تاریخ‌ساز شدند
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 26 فروردین ماه بازار سهام، با ۷۴ هزار و ۲۳ واحد افزایش، به دو میلیون و ۲۵۳ هزار و ۹۴۶ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۲۶ فروردین ماه بازار سهام، با ۷۴ هزار و ۲۳ واحد افزایش، به دو میلیون و ۲۵۳ هزار و ۹۴۶ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، شاخص هم‌وزن نیز با ۲۶ هزار و ۷۹۳ واحد افزایش، در محدوده ۷۱۹ هزار و ۷۳۸ واحد قرار گرفت.

نماد‌های «فملی»، «وغدیر»، «فارس»، «پارسیان»، «فولاد»، «شستا» و «شبندر» از نماد‌های تاثیرگذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. نماد‌های «وکغدیر»، «خودرو»، «شستا»، «فولاد»، «خساپا»، «خگستر» و «شتران» هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۹۱۰ واحد افزایش، به عدد ۲۸ هزار و ۶۱۰ واحد رسید. نماد‌های «دی»، «کرمان»، «کوثر»، «گدنا»، «غدیس» و «فرابورس» از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد «آریا» از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۷۰۸ نماد مثبت برابر ۳۸ نماد منفی بود. ۳۷۴ صف خرید مقابل چهار صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به دو هزار و ۱۹۲ میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز ۲۳ میلیارد و ۷۲ میلیون سهام را به ارزش ۱۴ هزار و ۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند. ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۳۹۴ میلیارد دلار بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16261

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.