• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

صرفه‌جویی ۴۵۰ دلاری در بخش معدن و صنایع معدنی با بومی‌سازی

  • کد خبر : 13376
  • 06 اسفند 1401 - 9:39
صرفه‌جویی ۴۵۰ دلاری در بخش معدن و صنایع معدنی با بومی‌سازی
ایمیدرو با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه و در راستای تحقق اهداف ساخت داخل، بومی‌سازی 450 میلیون دلار در بخش قطعات و تجهیزات حوزه معدن و صنایع معدنی را طی 11 ماهه سال جاری ثبت کرد.

ایمیدرو با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه و در راستای تحقق اهداف ساخت داخل، بومی‌سازی ۴۵۰ میلیون دلاری در بخش قطعات و تجهیزات حوزه معدن و صنایع معدنی را طی ۱۱ ماهه سال جاری ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی همچون ملی صنایع مس، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، چادرملو، گل‌گهر، گهرزمین، آلومینیوم جنوب، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، فولاد هرمزگان، فولاد خراسان، آلومینای ایران، مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش ایمیدرو و… در این برنامه صرفه‌جویی ارزی مشارکت داشته‌‎اند.

طبق این برنامه، صرفه‌جویی ارزی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از طریق بومی‌سازی تا پایان امسال هدف‌گذاری شده است.

طبق گزارش دفتر بومی‌سازی و ساخت داخل ایمیدرو در راستای هدف‌گذاری صرفه‌جویی ارزی از محل بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور، برنامه‌ها و اقدامات شرکت‌ها به طور منظم پایش می‌شود.

بومی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع طی سال‌های گذشته، موجب شد تا خطوط تولید در شرایط تحریم به دلیل تامین به موقع قطعات، دچار وقفه نشوند. بومی‌سازی از جمله راهبردهای اصلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13376

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.