• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

صعود دنباله‌دار شاخص بورس

  • کد خبر : 15852
  • 20 فروردین 1402 - 10:04
صعود دنباله‌دار شاخص بورس
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 20 فروردین ماه با ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد افزایش، به دو میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه با ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد افزایش، به دو میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، شاخص هم‌وزن نیز با ۱۱ هزار و ۳۵۲ واحد افزایش (معادل ۱٫۶۸ درصد)، در محدوده ۶۸۷ هزار و ۸۹۸ واحد قرار گرفت.

نماد‌های «کگل»، «رمپنا»، «خودرو»، «حکشتی» و «مبین» از نماد‌های تاثیرگذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند اما نمادهای «فارس» و «تاپیکو» با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های «خودرو»، «خساپا»، «شستا»، «خگستر» و «پترول» هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نمادهای «فولاد» و «فملی» هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۲۸ واحد افزایش، به عدد ۲۷ هزار و ۴۸۷ واحد رسید. نماد‌های «دی»، «کرمان»، «تلیسه» و «شگویا» از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های «فرابورس» «گدنا» و «وکبهمن» از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۵۲۴ نماد مثبت برابر ۲۳۰ نماد منفی بود. ۲۳۸ صف خرید مقابل ۱۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به هزار و ۹۹ میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه، ۲۵ میلیارد و ۶۵ میلیون سهام را به ارزش ۱۴ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان دست به دست کردند. ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۸۲ میلیارد دلار بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15852

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.