• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

صعود قدرتمند شاخص بورس

  • کد خبر : 14869
  • 24 اسفند 1401 - 9:51
صعود قدرتمند شاخص بورس
شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 24 اسفند ماه با بیش از ۳۸ هزار واحد افزایش، دوباره به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد برگشت.

شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه با بیش از ۳۸ هزار واحد افزایش، دوباره به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد برگشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۳۸ هزار و ۲ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۸۲۰ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۳ هزار و ۱۶۲ واحد صعود، رقم ۵۵۴ هزار و ۱۹۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۰۱ هزار معامله انجام شد که ۹۳ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

امروز ۸۹ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۳۷۴ واحدی، به رقم ۲۳ هزار و ۸۴ واحد رسید. در این بازار ۴۱۶ هزار معامله به ارزش ۴۷۶ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال انجام شد.

۷۴ درصد نمادهای فرابورسی امروز ثمبت بودند که پلیمر آریاساسول، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های فلزات اساسی و شیمیایی بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14869

نوشته‌های مشابه

28فروردین
ثبت رکوردهای جدید در شرکت معدنی املاح ایران
28فروردین
تولید مس شیلی افزایش یافت
در ماه فوریه 2024،

تولید مس شیلی افزایش یافت

28فروردین
حفاری‌های اکتشافی در سیستان و بلوچستان ۸۲۰ درصد افزایش یافت
مدیر طرح‌های اکتشافی سیستان و بلوچستان:

حفاری‌های اکتشافی در سیستان و بلوچستان ۸۲۰ درصد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.