• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

صعود بی‌رمق شاخص بورس

  • کد خبر : 17586
  • 11 اردیبهشت 1402 - 12:50
صعود بی‌رمق شاخص بورس
طی معاملات امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس روندی پرنوسان داشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات، تا رقم دو میلیون و ۴۸۸ هزار واحد افزایش یافت اما ناگهان تا دو میلیون و ۴۷۱ هزار واحد سقوط کرد و در ادامه معاملات صعودی کم رونق داشت.

طی معاملات امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس روندی پرنوسان داشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات، تا رقم دو میلیون و ۴۸۸ هزار واحد افزایش یافت اما ناگهان تا دو میلیون و ۴۷۱ هزار واحد سقوط کرد و در ادامه معاملات صعودی کم رونق داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با یک هزار و ۲۹۹ واحد افزایش، رقم دو میلیون و ۴۸۰ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز هشت هزار و ۴۳۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۸۲۴ هزار و ۹۶۲ واحد رسید. در این بازار، یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز بازار سرمایه، ۶۰ درصد از نمادهای بورسی مثبت و ۴۰ درصد از این نمادها منفی بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادهاف بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۱۹۱ واحد افزایش، وارد کانال ۳۱ هزار واحد شد و رقم ۳۱ هزار و ۱۴۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۰۵ هزار معامله به ارزش دو هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال انجام شد.

۷۱ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۲۹ درصد منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌‌گذاری مالی سپهر صادرات و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17586

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.