• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

طلای جهانی از اوج خداحافظی کرد

  • کد خبر : 17976
  • 16 اردیبهشت 1402 - 7:45
طلای جهانی از اوج خداحافظی کرد
طلا روز جمعه 15 اردیبهشت ماه و پیش از تعطیلی بازار، با کاهش سریع قیمت مواجه شد زیرا داده‌های قوی‌تر از حد انتظار حقوق و دستمزد ایالات‌ متحده، انتظارات فدرال رزرو در مورد افت نرخ بهره را کاهش داد.

طلا روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه و پیش از تعطیلی بازار، با کاهش سریع قیمت مواجه شد زیرا داده‌های قوی‌تر از حد انتظار حقوق و دستمزد ایالات‌ متحده، انتظارات فدرال رزرو در مورد افت نرخ بهره را کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار، به دو هزار و ۱۷ دلار و ۶۰ سنت رسید و طلا در بازار آمریکا نیز دو هزار و ۱۸ دلار و ۶۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

تای وونگ، یک تاجر مستقل فلزات بیان کرد: داده‌های منتشرشده، فدرال رزرو را به سمت افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن سوق نمی‌دهد.

همچنین داده‌های اقتصادی که به سرد شدن اقتصاد ایالات‌ متحده اشاره دارد، احتمالا از قیمت طلا حمایت می‌کند. تحولات مربوط به بخش بانکی و سقف بدهی ایالات‌ متحده نیز مورد توجه است.

نااطمینانی اقتصادی و کاهش نرخ‌ها، باعث افزایش تقاضا برای طلای با بازده صفر می‌شود. بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا، پس از داده‌های مشاغل افزایش یافت و جذابیت شمش‌های بدون بازده را کاهش داد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۱.۸ درصد کاهش، به ۲۵ دلار و ۵۹ سنت در هر اونس، پلاتین با ۲.۱ درصد افزایش، به یک هزار و ۶۰ دلار و ۶۱ سنت و پالادیم با ۲.۷ درصد افزایش، به یک هزار و ۴۸۷ دلار و ۶۹ سنت رسید.

انتهای پیام//

 

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17976

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.