• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

طلای جهانی خوش درخشید

  • کد خبر : 16522
  • 29 فروردین 1402 - 6:28
طلای جهانی خوش درخشید
قیمت طلا امروز سه‌شنبه 29 فروردین هم‌زمان با افت ارزش دلار، افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران پس از افزایش گسترده نرخ بهره در ماه می، به دنبال مشخص‌ شدن موضع سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا بودند.

قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین هم‌زمان با افت ارزش دلار، افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران پس از افزایش گسترده نرخ بهره در ماه می، به دنبال مشخص‌ شدن موضع سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۹۹ دلار و ۳۰ سنت و قیمت طلای آمریکا نیز به دو هزار دلار و ۳۰ سنت رسید.

کریستوفر وونگ، استراتژیست «OCBC FX» بیان کرد: طلا می‌تواند در محدوده یک هزار و ۹۸۰ دلار تا دو هزار و ۲۰ دلار تثبیت شود.

قیمت طلا در روز گذشته، به پایین‌ترین حد خود در نزدیک به دو هفته پیش رسید. این پس از آن بود که داده‌ها نشان داد فعالیت‌های تولیدی در نیویورک برای اولین‌ بار در پنج ماه گذشته افزایش یافته و باعث افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در ماه می و افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا و دلار شده است.

رشد اقتصادی چین در سه ماهه اول ۲۰۲۳، با رشد ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی این کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت. همچنین، شاخص دلار آمریکا ۰.۱ درصد پایین‌تر بود و شمش را برای خریداران خارجی ارزان‌تر کرد.

اس‌ پی‌ دی‌ آر گلد تراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز گذشته ۰.۲۲ درصد کاهش یافت.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش، به ۲۵ دلار و ۶ سنت، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش، به یک هزار و ۵۰ دلار و ۲۴ سنت و پالادیم با ۰.۶ درصد افزایش، به یک هزار و ۵۶۹ دلار و ۶۷ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16522

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.