• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

ثبات در بازار جهانی طلا

  • کد خبر : 17812
  • 13 اردیبهشت 1402 - 12:00
ثبات در بازار جهانی طلا
قیمت طلا امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه بالای سطح کلیدی دو هزار دلار ثابت باقی ماند؛ در حالی که سرمایه‌گذاران توجه خود را به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا متمرکز کردند.

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بالای سطح کلیدی دو هزار دلار ثابت باقی ماند؛ در حالی که سرمایه‌گذاران توجه خود را به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا متمرکز کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به دو هزار و ۱۶ دلار رسید و طلای آمریکا نیز دو هزار و ۱۷ دلار قیمت‌گذاری شد. بازار انتظار دارد که بانک مرکزی ایالات‌ متحده آمریکا، نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش دهد.

کلیفورد بنت، اقتصاددان ارشد «ACY Securities» اظهار کرد که اگر فدرال‌ رزرو با توقف مواجه شود، بحران بانکی است و احتمالا طلا را بالاتر خواهد برد.

وی افزود: اگر عدم اطمینان در مورد بحران بانکی و نگرانی‌ها در مورد نکول بدهی احتمالی ایالات‌ متحده ادامه یابد، دلار درخشش خود را از دست خواهد داد و طلا بیشتر می‌درخشد.

داده‌های روز گذشته نشان داد که فرصت‌های شغلی در ایالات‌ متحده در ماه مارس کاهش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش، به ۲۵ دلار و ۳۳ سنت. پلاتین با ۰.۴ درصد کاهش، به یک هزار و ۶۱ دلار و ۵۳ سنت و پالادیم با ۰.۴ درصد افزایش، به یک هزار و ۴۳۴ دلار و ۶۲ سنت رسید.

انتهای پیام//

 

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17812

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.