• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

طلای جهانی در مقابل دلار پا پس کشید

  • کد خبر : 18282
  • 19 اردیبهشت 1402 - 6:39
طلای جهانی در مقابل دلار پا پس کشید
قیمت طلا امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه کاهش یافت زیرا فعالان بازار منتظر داده‌های تورم ایالات‌ متحده برای یافتن سرنخ‌هایی در مسیر سیاست فدرال رزرو بودند.

قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه کاهش یافت زیرا فعالان بازار منتظر داده‌های تورم ایالات‌ متحده برای یافتن سرنخ‌هایی در مسیر سیاست فدرال رزرو بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به دو هزار و ۲۵ دلار و ۶۰ سنت رسید و طلای آمریکا دو هزار و ۲۶ دلار و ۶۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

شاخص دلار ۰.۱ درصد افزایش یافت و باعث شد که شمش برای خریداران خارجی گران باشد.

در حالی که مصرف‌کنندگان آمریکایی در ماه گذشته اعلام کردند که انتظار دارند تورم اندکی در یک سال آینده کاهش یابد، گزارش فدرال رزرو نیویورک نشان داد که فشارهای بانکی ماه مارس بر روحیه آمریکایی‌ها تاثیر چندانی نداشت و سرمایه‌گذاران با احتمال ۹۲ درصدی نرخ‌های فدرال رزرو را در سطح فعلی خود در ماه ژوئن قیمت‌گذاری می‌کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا روز گذشته عنوان کرد که شکست کنگره در افزایش سقف بدهی فدرال ۳۱.۴ تریلیون دلاری، ضربه بزرگی به اقتصاد ایالات‌ متحده وارد و دلار به عنوان ارز جهانی را تضعیف می‌کند.

آجی کدیا، مدیر شرکت «Kedia Commodities» در بمبئی ابراز کرد که گزارش داغ تورم و نگرانی درباره افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن می‌تواند منجر به کاهش قیمت طلا به سطح یک هزار و ۹۵۰ تا یک هزار و ۹۲۰ دلار شود.

وی افزود: اگر اخباری از فشار بیشتر بخش بانکی به گوش برسد، شاهد حرکت طلا به سمت سطح دو هزار و ۱۰۰ دلار خواهیم بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش، به ۲۵ دلار و ۵۲ سنت و پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش، به یک هزار و ۷۲ دلار و ۵۱ سنت رسید؛ در حالی که پالادیم در یک هزار و ۵۵۳ دلار و ۵۰ سنت ثابت بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18282

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.