• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

طلای جهانی موفق به شکست دلار شد

  • کد خبر : 14265
  • 18 اسفند 1401 - 8:43
طلای جهانی موفق به شکست دلار شد
قیمت طلا امروز پنجشنبه 18 اسفند ماه با کاهش ارزش دلار افزایش یافت؛ اگرچه اظهارات رئیس فدرال‌رزرو آمریکا، افزایش قیمت بیشتر شمش بدون بازده را محدود کرد.

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه با کاهش ارزش دلار افزایش یافت؛ اگرچه اظهارات رئیس فدرال‌رزرو آمریکا، افزایش قیمت بیشتر شمش بدون بازده را محدود کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا پس از اینکه روز گذشته ماه به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود رسید، یک هزار و ۸۱۲ دلار و ۳۰ سنت قیمت‌گذاری شد. قیمت طلای آمریکا نیز به یک هزار و ۸۱۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

شاخص دلار از بالاترین سطح سه ماهه در روز گذشته کاهش یافت و شمش را برای خریدارانی که سایر ارزها را دارند، مقرون به صرفه‌تر کرد.

جروم پاول روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه مجددا پیام خود را مبنی بر افزایش نرخ‌ بهره بالاتر و سریع‌تر تایید کرد اما افزود که با تصمیم‌گیری درباره داده‌هایی که قرار است قبل از جلسه سیاست‌گذاری بانک مرکزی ایالات‌ متحده در دو هفته دیگر منتشر شود، بحث همچنان ادامه دارد.

اگرچه طلا به عنوان محافظ در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود اما افزایش نرخ بهره برای کنترل افزایش قیمت‌ها جذابیت شمش‌های بدون بازده را کاهش خواهد داد. تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون بر روی گزارش مشاغل ایالات‌ متحده ماه فوریه که در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه منتشر می‌شود، خواهد بود.

گزارش اشتغال ملی ایالات‌ متحده در روز گذشته نشان داد که مشاغل خصوصی در ماه گذشته ۲۴۲ هزار شغل افزایش یافته است. سایر داده‌های این روز نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌ متحده در ماه ژانویه با توجه به شرایط سخت بازار، کمتر از حد انتظار کاهش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره در۲۰ دلار و یک سنت ثابت بود. پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش، به ۹۳۸ دلار و ۲۳ سنت و پالادیم با ۰.۲ درصد افزایش، به یک هزار و ۳۷۵ دلار و ۴۷ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14265

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.