• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

طلای جهانی همچنان در اوج

  • کد خبر : 14799
  • 24 اسفند 1401 - 6:05
طلای جهانی همچنان در اوج
قیمت طلا امروز چهارشنبه 24 اسفند ماه با کاهش ارزش دلار آمریکا در بازه محدودی افزایش یافت؛ در حالی که سرمایه‌گذاران روند افزایش نرخ فدرال رزرو را پس از گزارش قیمت مصرف‌کننده که نشان داد تورم همچنان بالاست، ارزیابی کردند.

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه با کاهش ارزش دلار آمریکا در بازه محدودی افزایش یافت؛ در حالی که سرمایه‌گذاران روند افزایش نرخ فدرال رزرو را پس از گزارش قیمت مصرف‌کننده که نشان داد تورم همچنان بالاست، ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۰۴ دلار و ۷۰ سنت رسید و طلای آمریکا نیز یک هزار و  ۹۰۵ دلار و ۷۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

شاخص دلار ۰.۱ درصد کاهش یافت و شمش را برای خریدارانی که سایر ارزها را در اختیار دارند، ارزان‌تر کرد. بازدهی خزانه‌داری ایالات‌ متحده نیز افزایش یافت.

کریستوفر وونگ، استراتژیست «OCBC FX» بیان کرد: آرامش نسبی در بانک‌های ایالات‌ متحده و افزایش بازدهی خزانه‌داری ممکن است به طور موقت تقاضا برای پناهگاه‌های امن مانند طلا را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد که فدرال‌ رزرو در نشست هفته آینده و در ماه می، نرخ معیار خود را یک چهارم درصد افزایش خواهد داد زیرا گزارش‌ها نشان می‌دهد که تورم ایالات‌ متحده در ماه فوریه بالا باقی مانده است.

شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه گذشته پس از افزایش ۰.۵ درصدی در ماه ژانویه ۰.۴ درصد افزایش یافت. میشل بومن، رئیس فدرال رزرو روز گذشته عنوان کرد که سیستم بانکی ایالات‌ متحده، مقاوم و انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش، به ۲۱ دلار و ۶۷ سنت، پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش، به ۹۸۱ دلار و ۶۹ سنت و پالادیم با ۰.۷ درصد کاهش، به یک هزار و ۴۹۶ دلار و ۶۱ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14799

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
ابرطرح زمزم ۳ در نیمه بهار به ظرفیت اسمی رسید
نمایش افتخار، اقتدار و ایستادگی؛

ابرطرح زمزم ۳ در نیمه بهار به ظرفیت اسمی رسید

04اردیبهشت
بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی
قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.