• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

ظرفیت زنجیره فروش فولاد مبارکه، امتیاز منحصربه‌فرد آن است

  • کد خبر : 14242
  • 18 اسفند 1401 - 8:59
ظرفیت زنجیره فروش فولاد مبارکه، امتیاز منحصربه‌فرد آن است
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به همراه سرپرست معاونت فروش و بازاریابی و مدیر فروش داخلی این شرکت از شرکت آهن و فولاد صنیع‌ کاوه تهران بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه سرپرست معاونت فروش و بازاریابی و مدیر فروش داخلی این شرکت از شرکت آهن و فولاد صنیع‌ کاوه تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمدیاسر طیب‌نیا در بازدید از شرکت آهن و فولاد صنیع‌ کاوه تهران، بیان کرد: ظرفیت زنجیره فروش گروه فولاد مبارکه، جزو مزیت‌های منحصربه‌فرد گروه است. متاسفانه در سال‌های اخیر از پتانسیل مراکز خدماتی به‌ درستی استفاده نشده است اما خوشبختانه طی یک سال گذشته با سیاست‌گذاری صورت‌ گرفته مبنی بر سرمایه‌گذاری در این بخش، استفاده از ظرفیت مراکز خدماتی در دستور کار قرار گرفته است. در این مسیر لازم است تا مراکز خدماتی به سمت شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی حرکت کنند و در نهایت این مراکز به‌ صورت مکمل در کنار یکدیگر قرار گیرند و برای فولاد مبارکه زنجیره ارزش ایجاد کنند.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل و هیئت‌ مدیره شرکت آهن و فولاد صنیع‌ کاوه تهران بابت اصلاحات انجام‌ شده در این شرکت، سلامت و شفافیت ایجاد شده در این مجموعه را در راستای اصلاحات انجام‌ شده در کل گروه فولاد مبارکه دانست.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن تاکید بر ایجاد هم‌افزایی در میان شرکت‌های خدماتی، ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه می‌تواند بخشی از اقدامات خود را بر عهده این مراکز بگذارد.

طیب‌نیا، مراکز خدماتی را تشویق به حرکت به سمت طرح‌های نوآورانه دانست و افزود: شرکت‌هایی همچون آهن و فولاد صنیع‌ کاوه تهران می‌توانند به سمت طرح‌های جدید و اقدامات توسعه‌ای حرکت کنند. هلدینگ فولاد متیل نیز باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی خود و استفاده از منابع موجود در آن‌ها، حرکت به سمت اجرای طرح‌های نوآورانه در این مراکز را تسریع بخشد تا در نهایت هدف فولاد مبارکه مبنی بر تبدیل شدن به صنعت فولادی نوآور سرعت بگیرد.

وی عنوان کرد: در این زمینه ایجاد مراکز تحقیق و توسعه می‌تواند زمینه‌ساز کارهای نوآورانه در شرکت‌های فولادی باشد. در حال حاضر سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در حوزه نوآوری چند ۱۰۰ برابر شده استراه‌اندازی مراکز خدماتی و خرده‌فروشی، یک شبکه مویرگی فروش در کشور ایجاد کرده است و امید می‌رود با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و رفع مشکلات در این بخش، شاهد گسترش توزیع محصولات فولاد مبارکه در کل کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مدیران ارشد صنیع‌کاوه توصیه کرد که به شناسایی نیاز و دغدغه مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات خود بپردازند و در این مسیر هدف‌گذاری لازم برای جذب مشتری بیشتر و توسعه بازار فروش را در دستور کار قرار دهند.

طیب‌نیا اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه با داشتن زنجیره کامل فولاد همواره به سمت ایجاد ارزش‌ افزوده حرکت کرده و همین موضوع نیز فولاد مبارکه را از سایر شرکت‌های فولادی متفاوت ساخته است. از این‌ رو مراکز خدماتی نیز می‌توانند همگام با فولاد مبارکه در این مسیر گام بردارند و به سمت ایجاد ارزش‌ افزوده حرکت کنند.

رضا حیدری، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز در این بازدید، ضمن تاکید بر ماموریت مهم مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه در کشور، ابراز کرد: مراکز خدماتی با حرکت به سمت طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری در این بخش، می‌توانند آینده روشنی را برای خود ترسیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی، یکی از اقداماتی است که اکنون در دستور کار مراکز خدماتی فولاد مبارکه قرار گرفته است و امید می‌رود به‌ زودی شاهد بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها باشیم. 

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14242

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

29فروردین
مسیر توسعه و اولویت‌های «کچاد» در حوزه ارتقای عملکرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.