• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

عقبگرد بیش از یک هزار واحدی شاخص بورس

  • کد خبر : 9351
  • 13 دی 1401 - 9:40
عقبگرد بیش از یک هزار واحدی شاخص بورس
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 13 دی ماه، با یک هزار و۹۱۰ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه، با یک هزار و۹۱۰ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با دو هزار و ۲۸۱ واحد صعود، رقم ۴۷۵ هزار و ۴۱۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۷۲۱ هزار معامله انجام شد که ۹۱ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران‌خودرو و سایپا نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و معدنی و صنعتی گل‌گهر، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۳۱ واحد افزایش، در رقم ۲۰ هزار و ۳۳۷ واحد ایستاد. در این بازار ۳۷۶ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال انجام شد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، پالایش نفت لاوان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بهمن دیزل و بانک دی نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و پلیمر آریاساسول، پتروشیمی مارون و سنگ آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9351
  • منبع : ایسنا

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.