• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

عقب‌گرد طلا به مدار سقوط

  • کد خبر : 11754
  • 12 بهمن 1401 - 8:10
عقب‌گرد طلا به مدار سقوط
طلا امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه در بازه قیمتی محدود معامله شد زیرا سرمایه‌گذاران از شرط‌بندی‌های بزرگ قبل از تصمیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو ایالات متحده در اواخر روز خودداری کردند.

طلا امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در بازه قیمتی محدود معامله شد زیرا سرمایه‌گذاران از شرط‌بندی‌های بزرگ قبل از تصمیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو ایالات متحده در اواخر روز خودداری کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۲۵ دلار و ۸۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا به یک هزار و ۹۲۶ دلار و ۸۰ سنت رسید.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس بیان کرد: طلا در آستانه نشست فدرال رزرو باید بالای یک هزار و ۹۰۰ دلار باقی بماند و پیام فدرال می‌تواند مسیر احتمالی بعدی طلا را مشخص کند.

انتظار می‌رود بانک مرکزی ایالات‌ متحده افزایش نرخ بهره را از ۵۰ واحد در دسامبر به ۲۵ واحد پایه کاهش دهد. نرخ بهره پایین‌تر برای شمش سودمند است و هزینه فرصت نگهداری دارایی بدون بازده را کاهش می‌دهد. انتظار می‌رود بانک انگلستان و بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش دهند.

در بازار سایر فلزات گران‌بها، نقره با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۳ دلار و ۶۱ سنت، پلاتین ۰.۳ درصد کاهش یافت و به یک هزار و ۸ دلار و ۶۲ سنت و پالادیوم با ۰.۱ درصد کاهش به یک هزار و ۶۴۷ دلار و ۱۷ سنت رسید.

نظرسنجی رویترز نشان داد تحلیلگران پیش‌بینی قیمت پالادیوم خود را کاهش داده و تخمین‌های قیمت پلاتین را افزایش داده‌اند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11754

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی
قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی

04اردیبهشت
استخراج مواد معدنی حیاتی، کلید انتقال به انرژی‌های سبز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.