• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

عملکرد درخشان چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد

  • کد خبر : 13781
  • 10 اسفند 1401 - 8:29
عملکرد درخشان چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی 11 ماهه سال جاری موفق شده است با دستیابی به بالاترین میزان تولید شمش فولادی و آهن اسفنجی از بدو شروع فعالیت این دو واحد صنعتی، رکورد تولید 12 ماه سال 1400 را در 11 ماه امسال بشکند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، چادرملو در ۱۱ ماهه امسال با تولید یک میلیون و ۷۹ هزار تن شمش فولادی و یک میلیون و ۴۵۱ هزار تن آهن اسفنجی، توانست به میزان تولید ۱۲ ماهه سال گذشته این محصولات دست پیدا کند. در حالی که چادرملو در سال جاری با محدودیت‌های ناشی از قطعی برق و گاز و کاهش قیمت‌های جهانی مواجه بوده است.

به نظر می‌رسد این شرکت با برنامه‌ریزی صحیح و بهبود فرایندها توانسته است علاوه بر رکوردشکنی و افزایش بهره‌وری در زنجیره تولید، بالغ بر ۳۷۱ هزار میلیارد ریال درآمد نیز شناسایی کند.

پیش‌بینی‌ها از عملکرد این شرکت بزرگ و موفق بورسی نشان می‌دهد تا پایان سال ۱۴۰۱ بتواند با شکستن سقف تولیدات خود در زنجیره فولاد، سودآوری قابل قبولی را برای سال مالی ۱۴۰۱ نصیب سهام‌داران خود کند.

گفتنی است در حال حاضر چادرملو با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از چهار میلیارد یورویی، چندین طرح توسعه را در دست اقدام دارد و در مجمع فوق‌العاده هفته گذشته این شرکت، سهام‌داران حقیقی و حقوقی برای جبران هزینه‌های بخشی از این طرح‌ها با افزایش سرمایه کچاد از مبلغ ۱۱۹ هزار میلیارد ریال به ۲۷۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13781

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
دویست و بیست و ششمین جلسه تولید میدکو برگزار شد
هم‌زمان در تهران، کرمان و اصفهان،

دویست و بیست و ششمین جلسه تولید میدکو برگزار شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.