• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فرابورس وارد کانال جدید شد

  • کد خبر : 13702
  • 09 اسفند 1401 - 12:54
فرابورس وارد کانال جدید شد
طی معاملات امروز سه‌شنبه 9 اسفند ماه بازار سرمایه، شاخص کل بورس بیش از ۲۹ هزار واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس نیز توانست وارد کانال 23 هزار واحد شود.

طی معاملات امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ماه بازار سرمایه، شاخص کل بورس بیش از ۲۹ هزار واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس نیز توانست وارد کانال ۲۳ هزار واحد شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل ار ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۹ هزار و ۵۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۸۳۸ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افزایش چهار هزار و ۳۴۳ واحدی، در رقم ۵۳۸ هزار و ۸۰۳ واحد ایستاد. در این بازار ۶۶۹ هزار معامله به ارزش ۹۶ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

۵۷ درصد نمادهای بورسی امروز مثبت بودند که از میان آن‌ها معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۳۲۸ واحد افزایش، وارد کانال ۲۳ هزار واحد شد و رقم ۲۳ هزار و ۴۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۶۸ هزار معامله انجام شد که ۳۵۵ هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

۵۵ درصد نمادهای فرابورس مثبت بودند و از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

بیشترین خروج پول حقیقی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بیشترین ورود پول نیز به گروه کانه‌های فلزی و محصولات فلزی بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13702

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.