• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
در پایان 9 ماهه سال 1401؛

فروش صادراتی لوله مسی «فباهنر» ۳۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 9318
  • 12 دی 1401 - 14:29
فروش صادراتی لوله مسی «فباهنر» ۳۰ درصد افزایش یافت
شرکت مس شهید باهنر در 9 ماه سال جاری، یک هزار و 129 تن لوله مسی را روانه بازارهای صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال 1400، رشد 30 درصدی داشته است. این شرکت در 9 ماه سال گذشته، 870 تن لوله مسی در بازارهای صادراتی معامله کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، یک هزار و ۱۲۹ تن لوله مسی را روانه بازارهای صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۳۰ درصدی داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۸۷۰ تن لوله مسی در بازارهای صادراتی معامله کرده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، عملکرد ۹ ماه سال جاری شرکت صنایع مس شهید باهنر نشان می‌دهد علی‌رغم نوسانات نرخ ارزی و همچنین مشکلات ایجاد شده در عرضه کاتد مس در بازار داخلی، تولید محصولات مسی و آلیاژی این شرکت به ویژه لوله و تسمه و ورق برنجی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد مناسبی همراه بوده است. علاوه‌براین، شرکت صنایع مس شهید باهنر عملکرد قابل توجهی در فروش و کسب درآمد محصولات خود در بازارهای صادراتی طی این مدت داشته است که از جمله آن می‌توان به رشد ۳۰ درصدی فروش لوله مسی اشاره کرد.

رشد ۱۳ درصدی تولید تسمه و ورق برنجی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است سه هزار و ۸۰۶ تن لوله مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید سه هزار و ۳۳۸ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» طی ۹ ماه سال جاری، توانست یک هزار و ۸۰۲ تن مقاطع مسی تولید کند. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، دو هزار و سه تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه امسال، موفق شد ۶ هزار و ۶۶ تن تسمه و ورق مسی تولیدکند. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، ۶ هزار و ۳۰۰ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

همچنین «فباهنر» در ۹ ماه سال جاری، ۵۸۷ تن لوله برنجی تولید کرده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۵۵۴ تن لوله برنجی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۹ ماه امسال، ۶ هزار و ۴۷۳ تن مقاطع برنجی تولید کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، نشان از رشد ۲ درصدی دارد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود ۶ هزار و ۳۰۴ تن مقاطع برنجی تولید کند.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، توانست هشت هزار و ۲۹۸ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، هفت هزار و ۳۱۶ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید «فباهنر» در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۲۷ هزار و ۳۲ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، توانسته بود در مجموع ۲۵ هزار و ۸۶۰ تن محصول تولید کند.

رشد ۱۹ درصدی فروش داخلی تسمه و ورق مسی

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است یک هزار و ۷۵۳ تن لوله مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۰۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۸۳۶ تن لوله مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر طی ۹ ماه سال جاری، موفق به فروش  یک هزار و ۲۳۰ تن مقاطع مسی در بازار داخلی شد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، یک هزار و ۳۷۶ تن مقاطع مسی در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در ۹ ماه امسال، توانسته است چهار هزار و ۹۶۷ تن تسمه و ورق مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، چهار هزار و ۱۵۷ تن تسمه و ورق مسی در بازار داخلی فروخته بود.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر موفق شد طی ۹ ماه امسال، ۲۵۴ تن لوله برنجی را در بازار داخلی بفروشد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، موفق به فروش ۳۹۰ تن لوله برنجی در بازار داخلی شده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، سه هزار و ۸۴۶ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی فروخته است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، چهار هزار و ۲۲۱ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی معامله کرده بود.

«فباهنر» طی ۹ ماه امسال، موفق به فروش سه هزار و ۹۳ تن تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود دو هزار و ۲۵۰ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، ۱۵ هزار و ۱۴۳ تن محصول را در بازار داخلی به فروش رسانده است که این میزان، حاکی از رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت طی ۹ ماه سال گذشته، ۱۳ هزار و ۲۳۰ تن محصول در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، یک هزار و ۱۲۹ تن لوله مسی را روانه بازارهای صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۳۰ درصدی داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۸۷۰ تن لوله مسی در بازارهای صادراتی معامله کرده بود.

«فباهنر» در ۹ ماه امسال، توانست ۲۱۶ تن مقاطع مسی را در بازارهای صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به فروش ۳۲۷ تن مقاطع مسی در بازارهای صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد ۷۸۳ تن تسمه و ورق مسی را در بازارهای صادراتی به فروش برساند. این شرکت طی ۹ ماه سال گذشته، یک هزار و ۵۵۹ تن تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماه امسال، به دو هزار و ۲۸۹ تن محصول رسید. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود سه هزار و ۶۹۶ تن محصول را روانه بازارهای صادراتی کند.

همچنین «فباهنر» طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است هشت هزار و ۳۴۷ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی عرضه کند که این میزان حاکی از رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، هشت هزار و ۲۸۳ تن محصول خدماتی عرضه کرده بود.

مجموع فروش شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، به ۲۵ هزار و ۷۷۹ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۲۵ هزار و ۲۰۹ تن محصول را به فروش رساند.

رشد ۱۴۲ درصدی درآمد فروش داخلی لوله مسی

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است درآمد جهار هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریالی از فروش لوله مسی در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۴۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، یک هزار و ۹۱۶ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، موفق به کسب درآمد سه هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی شده است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، سه هزار و ۱۹۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» طی ۹ ماه امسال، توانسته است ۱۴ هزار و ۸۰۴ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۳۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۱۱ هزار و ۲۱ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۸۵۰ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی شده است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود درآمد یک هزار و ۲۱۰ میلیارد و ۲۶ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال جاری، هفت هزار و ۶۹۰ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان، حاکی از رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۶ هزار و ۷۰۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در ۹ ماه امسال، موفق به کسب درآمد هشت هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶۳ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، توانسته بود پنج هزار و ۲۵۵ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانست طی ۹ ماه سال جاری، ۳۹ هزار و ۲۹۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۲۹ هزار و ۴۳ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه‌ سال جاری، توانست دو هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازارهای صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، یک هزار و ۹۵۵ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازارهای صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» طی ۹ ماه امسال، ۵۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازارهای صادراتی به دست آورد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد ۷۲۵ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازارهای صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، درآمد یک هزار و ۹۰۴ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال از فروش تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی کسب کرد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، سه هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازارهای صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش صادراتی «فباهنر» در ۹ ماه امسال، به پنج هزار و ۴۵۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال رسیده است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود هفت هزار و ۴۸۳ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات خود کسب کند.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۹ ماه سال جاری، سه هزار و ۶۱۸ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، نشان از رشد ۲۱ درصدی دارد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، دو هزار و ۹۷۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در ۹ ماه سال ۱۴۰۱، به ۴۸ هزار و ۳۷۵ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۹ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال درآمد کسب کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9318

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.