• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
در پایان 10 ماه 1401 رخ داد؛

افزایش ۴۲ درصدی فروش «فملی»

  • کد خبر : 11212
  • 08 بهمن 1401 - 5:15
افزایش ۴۲ درصدی فروش «فملی»
مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی 10 ماه سال 1401، به سه میلیون و 395 هزار و 747 تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد 42 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به سه میلیون و ۳۹۵ هزار و ۷۴۷ تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود دو میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۳ تن محصول را در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان ۱۰ ماه امسال، عمکرد مناسبی در فروش و صادرات انواع محصولات خود به ویژه کاتد داشته و درآمد این شرکت تا پایان ۱۰ ماه سال جاری، با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است.

رشد ۵ درصدی تولید کنسانتره مولیبدن «فملی»

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه امسال، توانسته است ۲۴۶ هزار و ۶۲۰ تن کاتد مس تولید کند که این میزان با رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. این شرکت طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۲۳۹ هزار و ۴۳ تن کاتد مس شده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، توانسته است ۴۶ میلیون و ۵۷ هزار تن سنگ سولفور تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، یک درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۴۵ میلیون و ۴۰۵ هزار تن سنگ سولفور تولید کرده بود.

«فملی» طی ۱۰ ماه امسال، توانسته است ۷۶۶ هزار و ۴۹۲ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۰ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۶۹۴ هزار و ۸۶۳ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال جاری، ۸۸۱ هزار و ۵۲۸ تن کنسانتره مس تولید کرد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، موفق به تولید یک میلون و ۲۹ هزار و ۵۶۸ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، هفت هزار و ۱۲۵ تن کنسانتره مولیبدن تولید کرد که این میزان از رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است. این شرکت در مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۶ هزار و ۷۵۶ تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» طی ۱۰ ماه امسال، توانست ۷۷۳ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۷۱۶ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

شرکت مس طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۴۰۸ تن اکسید مولیبدن صادراتی شد. این شرکت در ۱۰ ماه نخست سال گذشته، ۹۲۰ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال جاری، به ۴۸ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۵۳۵ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۴۷ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۷۹۶ تن محصول تولید کند.

فروش سنگ سولفور «فملی» ۳۳ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال جاری، توانسته است ۱۵۲ هزار و ۴۹ تن کاتد مس را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۱ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۱۲۵ هزار و ۹۸ تن کاتد در بازارهای داخلی فروخته بود.

«فملی» در ۱۰ ماه امسال، توانسته است ۶۴۰ هزار و ۵۸۵ تن اسید سولفوریک را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۵۹۲ هزار و ۳۴۵ تن اسید سولفوریک در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، ۶ هزار و ۳۵۴ تن کنسانتره مولیبدن را در بازارهای داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، چهار هزار و ۹۴۲ تن کنسانتره مولیبدن را در بازارهای داخلی فروخته بود.

«فملی» طی ۱۰ ماه سال جاری، موفق به فروش ۶۱۰ تن کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی شده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۷۳۳ تن کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه امسال، توانست یک میلیون و ۸۵۶ هزار و ۷۰۶ تن سنگ سولفور را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۳۳ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بوده است. این شرکت طی ۱۰ ماه سال گذشته، یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۷۸۲ تن سنگ سولفور را در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد سه میلیون و ۳۱۸ هزار و ۶۱۰ تن محصول را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، با رشد ۴۷ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، دو میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۲۷ تن محصول را در بازارهای داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، ۷۵ هزار و ۹۵۲ تن کاتد مس را روانه بازارهای صادراتی کرد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۱۲۴ هزار و ۷۴۶ تن کاتد مس در بازارهای صادراتی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۲۲۸ هزار و یک تن کاتد را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۲۴۹ هزار و ۸۴۴ تن کاتد را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به سه میلیون و ۳۹۵ هزار و ۷۴۷ تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود دو میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۳ تن محصول را در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد.

رشد ۳۰ درصدی درآمد حاصل از فروش داخلی «فملی»

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال جاری، توانسته است ۳۷۱ هزار و ۴۸ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۲۸۲ هزار و ۹۰۸ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی ۱۰ ماه سال جاری، توانسته است هفت هزار و ۸۷۹ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، دو هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی ۱۰ ماه امسال، موفق به کسب چهار هزار و ۵۹۶ میلیارد و یک میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازارهای داخلی شده است که این میزان، نشان از رشد ۶۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، دو هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه امسال، ۲۶ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازارهای داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۳۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۱۹ هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب ۲۳ هزار و ۷۵۱ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی شده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۲۵ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازارهای داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در ۱۰ ماه سال جاری، ۴۴۲ هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۳۳۹ هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی به دست آورده بود.

شرکت مس طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۲۰۱ هزار و ۸۱۵ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازارهای صادراتی کسب کند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۲۸۴ هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه امسال، توانسته است ۵۷۲ هزار و ۸۶۳ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد یک درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۵۶۷ هزار و ۳۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در ۱۰ ماه سال جاری، به ۶۴۵ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۶۲۸ هزار و ۴۶۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و صادراتی کسب کند.

 

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11212

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.