• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

فولاد مبارکه به دنبال حمل‌ونقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است

  • کد خبر : 8877
  • 05 دی 1401 - 15:50
فولاد مبارکه به دنبال حمل‌ونقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است
مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه انبار گمرک اختصاصی و افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقلی شرکت حمل‌ونقل توکا گفت: فولاد مبارکه به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو در صنعت سبز، به دنبال حمل و نقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه انبار گمرک اختصاصی و افتتاح پروژه‌های حمل‌ونقلی شرکت حمل‌ونقل توکا گفت: فولاد مبارکه به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو در صنعت سبز، به دنبال حمل و نقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمدیاسیر طیب‌نیا بیان کرد: امروز از حمل ونقل به عنوان یک صنعت یاد می‌‌شود و به تعبیری این صنعت، یکی از نشانه‌های یک کشور پیشرفته و توسعه‌یافته است که می‌توان گفت توسعه‌یافتگی بدون رشد و توسعه این صنعت محقق نمی‌شود.

وی افزود: سهم ویژه هزینه حمل‌و‌نقل در قیمت تمام شده تمام کالاها، سهمی عمده و جدی است و این بخش می‌تواند با هموار کردن مبادله و تجارت کالا و خدمات، در سطح ملی و بین‌المللی موجبات رشد اقتصاد کشور را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: در زنجیره فولاد کشور، بیش از ۲۰ درصد از هزینه‌ها مربوط به حمل‌ونقل است که هزینه‌ای بالا برای این صنعت محسوب می‌شود.

طیب‌نیا عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه روزانه میزبان یک هزار و ۷۰۰ دستگاه مکانیزم است که با توجه به سابقه دیرینه شرکت حمل‌ونقل توکا، انتظار می‌رود این شرکت سهم به مراتب بیشتری را از میزان فعلی داشته باشد.

پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه در ساماندهی حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، اقدامات قابل تقدیری انجام داده است و انتظار می‌رود به منظور تسهیل در سرویس‌دهی و ارسال بهتر کالا و محصولات تولیدی به تمامی نقاط کشور، رسالت خود را در این بخش کامل‌تر کند.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از ساکنان این منطقه در حوزه حمل و نقل فعالیت دارند و از همین رو این مسئله از اهمیت دوچندانی برای این عزیزان نیز برخوردار است.

احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد نیز در این مراسم اذعان کرد: گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد، بار سنگینی را از بعد حمل‌ونقل کشور به دوش‌ می‌کشد و با سرمایه‌گذاری انجام شده در این زمینه تنها در سال ۱۴۰۰، چیزی حدود ۱۱ میلیون تن بار توسط گروه حمل‌ونقل توکا در حوزه ریلی و جاده‌ای جابه‌جا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که در زمینه حمل‌ونقل با سرمایه‌گذاری از فعالیت‌های سنتی به نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید روی آوریم و امیدواریم گروه توکا همچون گذشته پیشگامی خود را در این عرصه ادامه دهد.

سبزواری یادآور شد: مجموعه فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری خود که به وسیله شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی انجام داده، اقدامی راهبردی را رقم زده است؛ چراکه مقوله حمل‌ونقل همچون گردش خون در شریان اقتصاد کشور بوده و اختلال آن ممکن است در روند تولید توقف ایجاد کند و توسعه‌هایی نظیر بهره‌برداری از ۵۰ دستگاه کشنده مرهون همین نگاه است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8877

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت