• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از مدیرعامل شرکت ملی مس

  • کد خبر : 19915
  • 07 خرداد 1402 - 9:36
قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از مدیرعامل شرکت ملی مس
دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه، از تدابیر و حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز چهارشنبه سوم خرداد ماه هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و تولید اولین محصول مس آندی ایران، به همراه محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس ایران و سایر مدیران و فعالان بازار سرمایه از قسمت‌های مختلف مجتمع مس سونگون بازدید کردند.

فعالان بازار سرمایه با سفر به مجتمع مس سونگون، از معدن مس سونگون و کارخانجات فاز ۱ و ۲ تغلیظ با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن کنسانتره مس و کارخانه هیپ‌لیچینگ مجتمع مس سونگون با ظرفیت تولید سه هزار تن مس کاتدی بازدید کردند.

همچنین رستمی به همراه شیرازی در خصوص افزایش حفاری و اکتشاف ذخایر شرکت بزرگ مس سونگون به گفت‌وگو پرداختند. در ادامه مدیران و فعالان بازار سرمایه از پروژه کارخانه فاز ۳ تغلیظ با ظرفیت ۲۱ میلیون تن خاک ورودی و تولید ۴۵۰ هزار تن کنسانتره مس به ‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید کنسانتره مس کشور و منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا بازدید به عمل آوردند.

معبود عبا‌س‌زاده، مدیر مجتمع مس سونگون از هوشمندسازی این معدن با همکاری مطالعاتی دانشگاه صنعتی سهند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در پی این اقدام، کارها با کمترین دخالت نیروی انسانی و با کمک هوش مصنوعی انجام و باعث افزایش کیفیت، ایمنی و سرعت انجام کارها می‌شود و همچنین بهره‌وری عملیات را تا حد قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

در پایان این بازدید، با برگزاری نشست تخصصی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس و مدیر مجتمع سونگون در خصوص ظرفیت‌های اقتصادی این مجتمع، دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های علی رستمی در بهبود اقتصاد این صنعت و زحمات احد مراد علیزاده، عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و معبود عباس‌زاده در تحقق اهداف مجتمع مس سونگون با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19915

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.