• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت آلومینیوم هفت دلار افزایش یافت

  • کد خبر : 13638
  • 09 اسفند 1401 - 5:19
قیمت آلومینیوم هفت دلار افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۱، با رشد 0.3 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 314 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۱، با رشد ۰٫۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۱۴ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه هشتم اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، پنجم اسفند ماه)، افت ۰٫۳ درصدی معادل هفت دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه پنجم اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۰۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۱۴ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۳٫۳ درصدی معادل ۷۸ دلار، از دو هزار و ۳۹۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۱۴ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم اسفند ماه، با کاهش چهار هزار و ۲۲۵ تنی، از ۵۶۳ هزار و ۶۰۰ تن به ۵۵۹ هزار و ۳۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13638

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.