• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قیمت آلومینیوم یک درصد افت پیدا کرد

  • کد خبر : 14313
  • 18 اسفند 1401 - 9:34
قیمت آلومینیوم یک درصد افت پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 17 اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش 24 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 288 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۲۴ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۸۸ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۱۶ اسفند ماه)، افت یک درصدی معادل ۲۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۱۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۸۸ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۳٫۲ درصدی معادل ۷۶ دلار، از دو هزار و ۳۶۴ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۸۸ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه، با کاهش سه هزار و ۶۲۵ تنی، از ۵۵۷ هزار و ۹۲۵ تن به ۵۵۴ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14313

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
01اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۷۴۹ دلار رسید
29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.