• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

قیمت آلومینیوم یک دلار رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 18569
  • 23 اردیبهشت 1402 - 5:23
قیمت آلومینیوم یک دلار رشد پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه 1402، با افزایش یک دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 230 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با افزایش یک دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه)، رشد یک دلاری را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۲۹ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۲٫۱ درصدی معادل ۴۷ دلار، از دو هزار و ۲۷۷ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه با افزایش ۳۲۵ تنی، از ۵۶۹ هزار و ۹۷۵ تن به ۵۷۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18569

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.