• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

قیمت آلومینیوم ۰٫۸ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 16839
  • 31 فروردین 1402 - 11:25
قیمت آلومینیوم ۰٫۸ درصد کاهش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 30 فروردین ماه ۱۴۰۱، با افت 19 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 382 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، با افت ۱۹ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۸۲ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ماه)، افت ۰٫۸ درصدی معادل ۱۹ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه، آلومینیوم دو هزار و ۴۰۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۸۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۵٫۵ درصدی معادل ۱۲۴ دلار، از دو هزار و ۲۵۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۸۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه، با افزایش ۵۰۰ تنی، از ۵۷۳ هزار و ۷۵ تن به ۵۷۳ هزار و ۵۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16839

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.