• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۲ درصد افت پیدا کرد

  • کد خبر : 9451
  • 17 دی 1401 - 6:17
قیمت آلومینیوم ۱٫۲ درصد افت پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 16 دی ماه 1401، با کاهش 28 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 242 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۲۸ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۴۲ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۱۶ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، ۱۵ دی ماه)، افت ۱٫۲ درصدی معادل ۲۸ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۷۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۴۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۵ درصدی معادل ۱۱۸ دلار، از دو هزار و ۳۶۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۴۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۶ دی ماه، با کاهش هفت هزار و ۹۷۵ تنی، از ۴۳۶ هزار و ۵۰۰ تن به ۴۲۸ هزار و ۵۲۶ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9451

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
رشد ۰٫۳ درصدی قیمت آلومینیوم رقم خورد
هم‌زمان با کاهش موجودی در «LME»،

رشد ۰٫۳ درصدی قیمت آلومینیوم رقم خورد

04اردیبهشت
قیمت مس ۶۵ دلار افزایش یافت
فلز سرخ بر مدار صعود؛

قیمت مس ۶۵ دلار افزایش یافت

03اردیبهشت
راه‌‍اندازی معادن جدید؛ بسیار دشوارتر و پرهزینه‌تر از گذشته

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.