• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۲ درصد رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 8732
  • 01 دی 1401 - 16:24
قیمت آلومینیوم ۱٫۲ درصد رشد پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 30 آذر ماه 1401، با افزایش 28 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 357 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۲۸ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۵۷ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۱۵ آذر ماه)، افت ۰٫۵ درصدی معادل ۱۱ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۴۶۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۴۵۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۰٫۹ درصدی معادل ۲۲ دلار، از دو هزار و ۳۷۹ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۵۷ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه، با افزایش دو هزار و ۶۷۵ تنی، از ۴۷۸ هزار و ۵۰۰ تن به ۴۸۱ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8732

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
01اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۷۴۹ دلار رسید
29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند