• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۷ درصد رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 10562
  • 01 بهمن 1401 - 4:40
قیمت آلومینیوم ۱٫۷ درصد رشد پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 30 دی ماه 1401، با افزایش 44 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 585 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۴۴ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۳۰ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، ۲۹ دی ماه)، رشد ۱٫۷ درصدی معادل ۴۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۹ دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۵۴۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۵۸۵ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۳ درصدی معادل ۷۴ دلار، از دو هزار و ۵۱۱ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۵۸۵ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۳۰ دی ماه، با کاهش چهار هزار و ۶۷۵ تنی، از ۳۸۵ هزار و ۸۵۰ تن به ۳۸۱ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10562

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
آلومینیوم، صنعتی باقدمت
مدیرعامل شرکت آلومینیوم صنعت بهاران مطرح کرد:

آلومینیوم، صنعتی باقدمت

05اردیبهشت
صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه
مدیرعامل شرکت ذوب روی سدید زنجان مطرح کرد:

صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه

05اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.