• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت آلومینیوم ۲٫۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 10064
  • 24 دی 1401 - 5:30
قیمت آلومینیوم ۲٫۶ درصد افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 23 دی ماه 1401، با رشد 64 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 511 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱، با رشد ۶۴ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۵۱۱ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۲۳ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، ۲۲ دی ماه)، رشد ۲٫۶ درصدی معادل ۶۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۴۴۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۵۱۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۱۲ درصدی معادل ۲۶۹ دلار، از دو هزار و ۲۴۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۵۱۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۳ دی ماه، با کاهش پنج هزار و ۶۲۵ تنی، از ۴۰۸ هزار و ۸۷۵ تن به ۴۰۳ هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10064

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.