• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت آلومینیوم ۴۴ دلار افزایش یافت

  • کد خبر : 18378
  • 20 اردیبهشت 1402 - 5:44
قیمت آلومینیوم ۴۴ دلار افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با رشد 1.4 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 321 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با رشد ۱٫۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۲۱ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، ۱۵ اردیبهشت ماه)، رشد ۱٫۹ درصدی معادل ۴۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۷۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۲۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۴ درصدی معادل ۳۲ دلار، از دو هزار و ۳۵۳ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۲۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۷۵ تنی، از ۵۶۱ هزار و ۹۲۵ تن به ۵۶۱ هزار و ۴۵۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18378

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.