• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت آلومینیوم ۶۱ دلار افزایش یافت

  • کد خبر : 9909
  • 21 دی 1401 - 6:04
قیمت آلومینیوم ۶۱ دلار افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 20 دی ماه ۱۴۰۱، با رشد 2.6 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 397 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱، با رشد ۲٫۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۹۷ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه، ۱۹ دی ماه)، رشد ۲٫۶ درصدی معادل ۶۱ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۳۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۹۷ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۲٫۶ درصدی معادل ۶۰ دلار، از دو هزار و ۳۳۷ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۹۷ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، با کاهش سه هزار و ۲۰۰ تنی، از ۴۲۲ هزار و ۷۵ تن به ۴۱۸ هزار و ۸۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9909

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.